حضور پرشور ورزشکاران همدانی در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۴۰۱۵
جمع کثیری از ورزشکاران و جامعه ورزشی استان همدان در قالب هیات‌های مختلف ورزشی و با لباس های هم شکل با حضور در صفوف منسجم و پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کرده و انزجار خود از اشغالگران صهیونیست را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رزمی کاران رشته‌های مختلف نیز با لباس‌های رزمی در این مراسم حضور داشتند و همراه با سایر اقشار ورزشکار یکصدا شعار مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سردادند.

در مراسم امروز حضور اسکیت بازان نمایشی، دوچرخه سواران، ورزشکاران جانباز و معلول و سایر رشته‌های ورزشی چشمگیر بود و در مسیر راهپیمایی به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در حاشیه راهپیمایی ورزشکاران در روز جهانی قدس گفت: جامعه ورزش و جوانان استان پس از ۲ سال که به دلیل کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نشد همچون سال‌های بعد از انقلاب به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت دارند.

169636020

حمید سیفی با اشاره به اینکه روز قدس به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی روز اسلام است، اظهار داشت:  روز قدس نماد ظلم‌ستیزی امت اسلامی است و برگزاری راهپیمایی این روز از اهمیت ویژه‌ای برخودار است چراکه همواره موجب عقب‌نشینی اسرائیل غاصب از اهداف خود شده است.

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را موجب یاس و نا امیدی دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش جنایت‌های این رژیم غاصب در غزه، حضور پر رنگ مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان در راهپیمایی این روز ضروری بود و برهمین اساس ورزشکاران همراه با سایر اقشار جامعه حضوری پرشمار در راهپیمایی امسال داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و امروز نیز به وظیفه خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل کردند.

وی یادآور شد: روز جهانی قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبران است و ملت ایران اسلامی ملت ایران اسلامی با فروکش کردن کرونا در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه دارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و گسترده مردم روزه دار و مومن همدان در ۷۰ نقطه شهری و روستایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران آغاز شد.   

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز