کشف احتکار ۱۶ تن ماکارونی و ۲ تن روغن مایع در همدان

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۷۱۲۹
کشف احتکار ۱۶ تن ماکارونی و ۲ تن روغن مایع در همدان
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان از کشف احتکار 16 تن ماکارانی و ۲ تن روغن مایع در استان خبر داد و گفت: این اجناس در گشت مشترک تعزیرات حکومتی در رصد انبارها کشف شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مرضیه یونسی از کشف احتکار ماکارانی و روغن مایع در همدان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافت شده و پیگیری مراجع امنیتی مبنی بر وجود مقادیر زیادی ماکارانی و روغن در انبارهای همدان دستور توزیع این اقلام داده شد.

وی بیان کرد: در قالب گشت مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج)، سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی انبارهای برخی شرکت‌های پخش بررسی و مشخص شد یکی از شرکت‌ها در شهرک صنعتی بهاران موجودی خود را در سامانه ثبت نکرده و منجر به احتکار شده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان به احتکار بیش از ۱۴ تن ماکارانی و قریب به دو تن روغن مایع اشاره کرد و گفت: ارزش تقریبی تین اقلام یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

وی یادآور شد: سازمان صمت با توزیع کالا در شبکه رسمی، پرونده این شرکت را بعد از بررسی کارشناسی، به تعزیرات حکومتی ارسال تا در اسرع وقت رسیدگی شود که در کمترین زمان برای آن رای صادر خواهد شد. 

یونسی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir پل ارتباطی مردم با ماست و می‌توانند هر نوع گزارش‌، انتقاد و پیشنهاد را با ما درمیان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز