تمرین درمان اضطراری هلال احمر در کبودرآهنگ آغاز شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۷۲۸۶
تمرین درمان اضطراری هلال احمر در کبودرآهنگ آغاز شد
تمرین (مانور) استانی درمان اضطراری به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر در روستای «آب مشکین» شهرستان کبودرآهنگ از توابع استان همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان با اعلام این خبر، افزود: سفیران حمایت های روانی و اجتماعی هلال احمر در قالب تیم «سحر» در مدرسه ابتدای آب مشکین مستقر شده است.

مریم پاک بین اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار، تمرین فرایندهای تولید و گردش اطلاعات و نیازسنجی خدمات مورد نیاز، آخرین وضعیت آمادگی تیم های عملیاتی در فرایند پاسخگویی و افزایش سطح آمادگی درون سازمانی است.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر طبق قانون مدیریت بحران کشور مکلف به افزایش و ارتقای سطح آمادگی در راستای خدمت به هنگام به آسیب دیدگان است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: هم اینک یک تیم ۱۴ نفره با مستقر شدن در یک مدرسه دخترانه اقدام به ارائه خدمات بشردوستانه می کنند.

پاک بیان ادامه داد: ارائه خدمات اولیه روانشناختی، ارائه خدمات اجتماع محور با رویکرد فرهنگی، ورزشی و هنری در روستای آب مشکین کبودرآهنگ از صبح امروز آغاز شده و این مانور به مدت ۲ روز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تیم های روانشناس همچنین اقدام به برگزاری کلاس های مهارت زندگی، بررسی وضعیت استرس و اضطراب دانش آموزش و ارائه مشاوره های لازم به آنها می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ایستگاه فرهنگی در جریان این تمرین ( مانور) برای دانش آموزان پیش بینی شده تا در جریان این فعالیت ها وضعیت روانی کودکان بررسی و با شناسایی مشکلات احتمالی، مشاوره های لازم ارائه شود.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز