آئین رسمی استقبال از بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشور در شهرستان درگزین برگزار شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۲۱۷۴
آئین رسمی استقبال از بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشور در شهرستان درگزین برگزار شد
آئین رسمی استقبال از بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در شهرستان درگزین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراسم استقبال از «محمدمهدی حیدریان» بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، امام‌جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان درگزین و جمعی از کثیری از مردم ورزش‌دوست این شهرستان برگزار شد.

حمید سیفی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات همه رئیس هیئت هندبال استان همدان، مربیان و مسئولین شهرستان درگزین و همچنین تبریک کسب این افتخار به مردم شریف استان همدان، گفت: خوشبختانه هیئت هندبال استان همدان یکی از هیئت‌های توانمند استان و کشور است.

وی با بیان اینکه افتخارآفرینی ورزشکاران استان همدان خصوصاً در رشته هندبال از ابتدای سال جاری تا کنون کام ما و همه ورزش دوستان را شیرین کرده است، گفت: آنچه امروز باید بیش از هر چیز موردتوجه باشد پاسداشت و حفظ ارزش‌هاست چراکه قهرمانی‌ها یکی پس از دیگری با تلاش و کوشش به دست می‌آیند اما اگر قهرمانی با تواضع و فروتنی و همچنین ارج نهادن به ارزش‌ها و غیره باشد انسان می‌تواند به جایگاه بالاتری از ایمان و اخلاق دست پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه جوانان ما امروز باید الگوی تمام‌وکمال برای دنیا باشند، گفت: استان همدان به لحاظ ارتفاع از سطح دریا دارای یک ویژگی خدادادی است که بیشترین بهره‌مندی را ورزشکاران از آن دارند.

photo_2022-06-21_23-04-141401033103

وی با بیان اینکه سطح ارتفاع موجب تقویت سیستم تنفسی و ایجاد سوخت‌وساز ویژه در بدن ورزشکار می‌شود، گفت: ورزشکاران استان همدان در مقایسه با سایر ورزشکاران هم رده خود 10 قدم جلوتر هستند.

سیفی با اشاره به اینکه باهدف بهره‌مندی جامعه ورزشی کشور از این پتانسیل در استان همدان سایت کمپ تیم‌های ملی در استان راه‌اندازی شده است، گفت: خوشبختانه از بدو رونمایی این سایت حدود 10 اردوی تیم ملی در رده‌ها و رشته‌های مختلف در استان حضور پیدا کرده‌اند که نتایج مثبتی را نیز کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این مهم در آینده نیز تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم حاصل حضور ورزشکاران کشور در استان همدان کسب موفقیت در میادین فراملی و به اهتزاز در آمدن پرچم پرافتخار ایران اسلامی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به حمایت‌های دستگاه ورزش و جوانان استان همدان از قهرمانان آسیایی و جهانی گفت: برابر قانون ما وظیفه داریم شرایط تحصیلات، تأمین شغل ضمن دارابودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر، تأمین قطعه زمین و غیره را برای این عزیزان فراهم کنیم لذا می‌طلبد سایر دستگاه‌های متولی و مرتبط باتوجه‌به نگاه ویژه مقام عالی دولت در استان همدان دکتر قاسمی فرزاد حمایت و توجه لازم را به قهرمانان و افتخار آفرینان استان داشته باشند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز