سیفی: حفظ و ارتقاء بیش‌ازپیش جایگاه ورزش استان همدان مستلزم نگاه و توجه بیشتر است

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۷:۳۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۴۸۸۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: حفظ و ارتقاء بیش‌ازپیش جایگاه ورزش استان همدان مستلزم نگاه و توجه بیشتر است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی صبح چهارشنبه در دیدار با تورج الوانیان، سرپرست سامان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان که با حضور معاونین، مدیران ستادی و ذی‌حساب اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ضمن تبریک انتصاب ایشان اظهار کرد: استان همدان یکی از مناطق مستعد کشور در زمینه رشته‌هایی ورزشی خصوصاً کشتی، دوومیدانی، تنیس‌روی‌میز، دوچرخه‌سواری، فوتبال، بسکتبال، قایقرانی، تکواندو و غیره است، گفت: طی حدود دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در راستای تعمیق بخشی به فعالیت‌های ورزشی در استان همدان باهدف پرورش استعدادهای برتر جهت حضور در مسابقات فراملی انجام شده است.

وی تأکید کرد: لازمه تداوم و استمرار این مهم حمایت مسئولین استان همدان است همچنان که مقام عالی دولت در استان همدان و نمایندگان محترم توجه ویژه‌ای به حوزه ورزش و جوانان دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی نیز ورزشکاران استان همدان در سطوح مختلف ملی و فراملی رتبه‌های بسیار خوبی کسب کرده‌اند، گفت: باید تلاش کنیم ضمن حفظ جایگاه فعلی نسبت به کسب جایگاه‌های بالاتر اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری ورزشکاران استان خصوصاً در رشته هندبال توفیقات بسیار خوبی را در سطح ملی داشته‌اند، گفت: این موضوع اهمیت توجه ویژه‌تر مسئولین به ورزش را می‌طلبد.

سیفی با اشاره به اقدامات فرهنگی این اداره کل در حوزه جوانان و تعالی خانواده، گفت: امروز موضوع ازدواج، فرزندآوری و تعالی خانواده از موضوعات بسیار مهمی است که خوشبختانه به همت معاونت جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد وابسته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در حال انجام است.

وی افزود: امروز جامعه جوانان استان همدان از نخبگان و توانمندانی هستند که می‌توانند برای آینده استان و تعالی بیش‌ازپیش آن قدم‌های مثبتی در جهت عمل به رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری در حوزه دانش‌بنیان بردارند لذا می‌طلبد حمایت‌های مادی و معنوی از این جوانان بیش‌ازپیش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان با اشاره به جذب اعتبار عمرانی طی یک سال نیم گذشته، گفت: امیدواریم با سفر ریاست محترم جمهور به استان همدان اعتبارات قابل‌توجه برای توسعه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی استان اختصاص پیدا کند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز