معاون فرماندار نهاوند: سلامت و امنیت دو رکن اساسی و مورد توجه دولت سیزدهم است

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۷:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۴۵۷۹۱
معاون فرماندار نهاوند: سلامت و امنیت دو رکن اساسی و مورد توجه دولت سیزدهم است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند، گفت: سلامت و امنیت دو رکن اساسی و مورد توجه دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شهروز کیانی شب گذشته به همراه امام جمعه، بخشدار و شهردار گیان به صورت سرزده از درمانگاه شبانه روزی و سراب گیان بازدید کردند.

وی در این بازدید ها با بیان اینکه تامین امنیت پایدار در سراب ها و همچنین سلامت مردم دو رکن اساسی خادمان دولت سیزدهم در شهرستان نهاوند است، اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به اهالی شهر گیان و روستاهای اطراف باید مورد توجه پرسنل درمانگاه شهر گیان باشد.

photo_2022-07-02_07-48-28

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند، گفت: پیگیری لازم جهت رفع برخی مشکلات و محدودیت های موجود را انجام خواهیم داد.

وی افزود: سلامت مردم امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای دولت است؛ همچنان که این مهم در ابتدای دولت مردمی آیت الله رئیسی تاکنون در دستور کار بوده و هست.

photo_2022-07-02_00-36-38

کیانی ادامه داد: در بحث سراب گیان با توجه به اینکه یکی از مزیت های گردشگری شهرستان محسوب می شود باید اقدامات لازم در جهت رفاه حال گردشگران انجام شود.

وی گفت: توسعه زیرساخت های سراب گیان همچون پارکینگ و همچنین ساماندهی ورودی و خروجی در دستور کار مجموعه فرمانداری شهرستان قرار دارد.

photo_2022-07-02_07-48-30

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استاندار همدان و فرماندار شهرستان توجه ویژه ای به موضوع گردشگری شهرستان دارند لذا امیدواریم اقدامات خوبی در خصوص انجام دهیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز