مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: اداره کل ورزش و جوانان استان از نقد منصفانه و سازنده اصحاب رسانه استقبال می‌کند

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۵۳۲۶۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان از نقد منصفانه و سازنده اصحاب رسانه استقبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی حقیقی در دیدار با هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات استان همدان که با حضور مدیر و پرسنل روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و مدیری موفق است که ارتباط خوب با رسانه داشته باشد بیان کرد: انتقاد باید سازنده باشد و رسانه باید از انتقاد تخریب‌کننده دوری کند.

حقیقی با بیان اینکه انتقاد سازنده باید همراه با راهکار باشد، افزود: از انتقاد سازنده رسانه‌ها در استان در جهت رشد و بالندگی ورزش و جوانان استان حمایت می‌کنیم و خوشبختانه ارتباط خوب و مؤثری با رسانه‌های استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ورزش استان باید به جایگاه اصلی خود بازگردد، گفت: همه ما در قبال توسعه و رونق نشاط اجتماعی استان وظیفه داریم لذا از رسانه‌ها تقاضا داریم با معرفی ظرفیت‌های ورزش و جوانان استان همدان و آنچه واقعیت است در جهت جذب اردوهای تیم ملی، میزبانی مسابقات بیش‌ازپیش فعال باشند چراکه تعامل رسانه‌ها توسعه همه‌جانبه استان را رقم می‌زند.

مدیرکل ورزش و جوانان با تأکید بر گرامیداشت هفته خبرنگار، گفت: باتوجه‌به اینکه هفته خبرنگار امسال در ابتدای مردادماه برگزار می‌شود آماده همکاری با خانه مطبوعات استان در راستای برگزاری برنامه‌های ورزشی هستیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز در این دیدار گفت: ۵۰۰ خبرنگار در رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری استان مشغول کار و تلاش هستند و استان همدان از استان‌های بسیار فعال و موفق در حوزه خبرنگاران ورزشی است.

وی با تأکید بر اینکه باتوجه‌به ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) برنامه‌ها هفته خبرنگار اوایل مردادماه برگزار می‌شود، تأکید کرد: یکی از برنامه‌های که برای هفته خبرنگار در نظر گرفته شده اجرای برنامه‌های ورزشی است که نیازمند حمایت و تعامل دستگاه ورزش هستیم.

خوش گفتار خاطر‌نشان کرد: همایش پیاده‌روی ویژه خبرنگاران و خانواده آنها نیز برای چندین سال متوالی در نظر گرفته شده که این برنامه هفتم مردادماه برگزار می‌شود.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز