حقیقی: همدان در همگانی کردن دوچرخه‌سواری از استان‌های پیشرو باشد

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۴۸۴۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که باید این هیئت دوچرخه‌سواری به آن توجه بیشتری داشته باشد، همگانی کردن این رشته ورزشی در است و همدان با بیشینه‌ای که دارد باید در همگانی کردن دوچرخه‌سواری از استان‌های پیشرو باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، «علی حقیقی» در دیدار با رئیس و ارکان هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان، اظهار کرد: خوشبختانه به‌واسطه تلاش و حمایت‌های صورت‌گرفته دوچرخه‌سواری استان همدان در سال‌های اخیر با رشد بسیار خوبی همراه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت دوچرخه سواران استان در رشته‌های تایم تریل، تریال گفت: انتظار داریم هیئت استان ضمن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی میزبانی مسابقات ملی و منطقه‌ای را همچون گذشته در استان عهده‌دار شوند.

WhatsApp Image 2022-07-20 at 1.12.30 PM

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: همگانی کردن دوچرخه‌سواری به‌منظور کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهر یکی از مواردی است که هیئت استان با همکاری دستگاه‌های چون شهرداری باید به دنبال اجرای آن باشد.

وی گفت: امروز خودروهای تک‌سرنشین موجبات افزایش ترددها را به همراه داشته و اگر به این موضوع بی‌توجه باشیم در آینده نه‌چندان دور شاهد تأثیرات زیست‌محیطی آن بر طبیعت ناب همدان خواهیم بود.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از «بهنام آرین» رکاب‌زن نهاوندی در پی کسب مدال نقره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تجلیل کرد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز