مدیرکل ورزش و جوانان همدان: مشکل فاضلاب استخر فامنین باید دراسرع‌وقت مرتفع و این مجموعه در اختیار مردم قرار گیرد

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۰۶:۵۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۳۹۸۸
مدیرکل ورزش و جوانان همدان: مشکل فاضلاب استخر فامنین باید دراسرع‌وقت مرتفع و این مجموعه در اختیار مردم قرار گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مشکل فاضلاب استخر فامنین باید دراسرع‌وقت مرتفع و این مجموعه در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان «علی حقیقی» مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه سفرهای شهرستانی خود صبح امروز به همراه فرماندار فامنین و معاون ورزش و امور جوانان و جمعی از مدیران ستادی از پروژه عمرانی نیمه‌تمام ورزشی شهرستان فامنین ازجمله سالن باستانی، سالن ۱۵۰۰ نفری بازدید و از نزدیک در جریان آخرین روند ساخت‌وساز این پروژه‌ها قرار گرفت.

photo_2022-08-14_19-17-22 (2)

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان همچنین از سالن‌های در دست بهره‌برداری شهرستان همچون سالن چندمنظوره حضرت ابوالفضل؛ استخر شنا و شیرجه و سالن امام علی (ع) بازدید و دستور داد در اسرع مشکل آب برگشتی و فاضلاب استخر فامنین مرتفع و این استخر جهت استفاده عموم سریع‌تر بازگشایی شود.

وی افزود: فامنین در زیرساخت‌های ورزشی دچار مشکل است و نباید استخری که ۷ سال افتتاح شده امروز به دلیل مشکل فاضلاب به روی مردم بسته شود.

photo_2022-08-14_19-17-23

حقیقی تصریح کرد: از شهردار و فرماندار فامنین انتظار داریم مشکل فاضلاب و آب برگشتی استخر را مرتفع کنند و به بهره‌بردار این مجموعه یک هفته فرصت داده می‌شود تا نسبت به حل این مشکل اقدام کند.

وی با بیان اینکه خوشبختان مسئولین شهرستان در راستای رفع مشکلات ورزش و جوانان فامنین اهتمام ویژه‌ای دارند، گفت: مشکلات موجود در دستگاه ورزش و جوانان استان همدان در حوزه‌های مختلفی چون ورزشی، عمرانی و جوانان احصا شده و طبق اولویت‌بندی صورت‌گرفته در صدد رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت نیز هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در آمد حاصل از استخر می‌تواند بخش قابل‌توجهی از نیاز هیئت‌های ورزشی را رفع کند، گفت: در حال حاضر با کمک سپاه ناحیه فامنین دو سالن ورزشی ماماهان و سپاه تجهیز شده است اما شهرستان همچنان نیازمند توسعه زیرساخت‌های ورزشی است.

photo_2022-08-14_19-17-23 (2)

حقیقی با تأکید بر اینکه سالن ۱۵۰۰ نفری یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که باید تمرکز ویژه بر آن داشته باشیم، گفت: از محل سفر ریاست محترم جمهور ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری دو پروژه ورزشی شهرستان اختصاص‌داده‌شده است.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز