علیپور: پیگیر تأسیس فدراسیون ورزش‌های هوایی هستیم

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۲:۳۱
کد خبر: ۱۳۷۹۱۹۱
علیپور: پیگیر تأسیس فدراسیون ورزش‌های هوایی هستیم
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان پیگیر تأسیس فدراسیون ورزش‌های هوایی هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، غلامعلی محمد علیپور در مجمع انتخاباتی هیئت انجمن‌های ورزشی استان همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معاون ورزشی و اعضای مجمع برگزار شد، اظهار کرد: امروز فدراسیون انجمن‌های ورزشی در زمین، اسمان و دریا دارای رشته‌های ورزشی متعددی است که علاقه‌مندان بسیاری را نیز جذب خودکرده است.

وی با اشاره به اینکه این فدراسیون در قالب ۲۱ انجمن، ۶۵ رشته ورزشی و بیش از ۸۴ تیم ملی در کشور فعال است، گفت: ساماندهی رشته‌های ورزشی که مورد بی‌توجهی قرار گرفته بودند و همچنین رشته‌هایی که از طرف فدراسیون‌های جهانی در آستانه تعلیق و یا تحریم بودند عمده علت تأسیس این فدراسیون با حمایت‌های وزیر فعلی ورزش و جوانان کشور بوده؛ لذا قدردان همه عزیزان هستیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تأکید بر اینکه بر اساس قوانین موجود ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در تمامی فدراسیون به عهده دستگاه حاکمیتی یعنی وزارت ورزش و جوانان و مجموعه‌ها تابعه آن در استان‌ها است، گفت: فدراسیون‌های ورزشی تنها وظیفه بسیار مهمشان حمایت از ورزش و ورزشکاران  در جهت توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای است.

غلامعلی محمد علیپور

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیئت‌های انجمن‌های ورزشی استان‌ها در جهت رشد و توسعه خود حرکت روبه‌جلو دارند، گفت: انجمن ورزش‌های هوایی از رشته‌های مهیجی است که علاقه‌مندان بسیار زیادی نیز دارد؛ لذا کمک می‌کنیم از امکانات بیشتر و بهتری برخوردار شود.

علیپور خاطرنشان کرد: علاوه بر این پیگیری می‌کنیم با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان انجمن‌های ورزش هوایی به فدراسیونی مستقل تبدیل شوند.

وی با اشاره به فعالیت رشته‌های راگبی، بیسبال، سافت‌بال و موج‌سواری در المپیک و کریکت دربازی‌های آسیایی و مدال‌آوری قهرمانان کشور، گفت: انتظار داریم از زیرساخت‌های موجود استان برای توسعه رشته‌های ورزشی انجمن‌های ورزشی بکار گرفته شود.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با بیان اینکه قهرمانان این فدراسیون تاکنون بیش از ۵۵۰ مدال رنگارنگ از میادین مختلف بین فراملی برای کشور کسب کرده‌اند، گفت:  علاوه بر این نیز صاحب ۵۰ کرسی بین‌المللی و آسیایی در فدراسیون‌ها هستیم که حاصل تلاش جمعی دست‌اندرکاران فدراسیون انجمن‌ها است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز