جام پرچم بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان روستایی فراهم کرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۴:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۶۰۹۱
جام پرچم بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان روستایی فراهم کرد
حجت الاسلام "احد آزادیخواه" با بیان اینکه حضور پرنشاط بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ورزشی موجب افتخار است؛ افزود: جام پرچم بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان روستایی فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه مسابقات مینی فوتبال روستایی با عنوان "جام پرچم" با بیان اینکه یکی از بانیان اصلی برگزاری این مسابقات به میزبانی ملایر، "احمد بروجردی" از جانبازان پرافتخار دفاع مقدس است، گفت: جانبازان و ایثارگران برای تامین امنیت ملت ایران درد و رنج‌های زیادی را تحمل می‌کنند و برای این امنیت و آرامش با دشمن تا بُن دندان مسلح جنگیدند و افتخار آفریدند.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور، ادامه داد: باید قدر شهدا، جانبازان و ایثارگران را بدانیم و کشور را منصفانه قضاوت کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خطاب به ورزشکاران تاکید کرد: به آینده امیدوار باشید و ضمن امیدآفرینی، داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور و دستاوردهای انقلاب را ببینید و برای دیگران بازگو کنید.

حجت الاسلام آزادیخواه با انتقاد از عده‌ای هموطنان که پس از بازی ایران و آمریکا، از باخت تیم ملی فوتبال خوشحال شده و جشن گرفتند، خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران مردانه در مستطیل سبز جنگید و اینکه عده‌ای به اسم وطن‌خواهی جشن گرفتند، بخشودنی نیست.

وی تاکید کرد: فراهم کردن بستری مناسب برای جوانان دختر و پسر روستایی و رقابت در عرصه ورزشی، خود یکی از افتخارات است تا استعدادها شناسایی و شور و نشاط بین جامعه و جوانان ایجاد شود و جام پرچم به خوبی این فرصت را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام آزادیخواه ضمن تاکید بر تقویت و حفظ وحدت و انسجام و عدم همراهی با دشمنان، اظهار داشت: مشکلات و موانعی در کشور داریم، اما راهش این نیست که عده‌ای به کف خیابان‌ها بیایند و ایجاد ناامنی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز