صنعت مبل و منبت به کمک تیم هندبال بانوان ملایر بیاید

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۸۰۵۰
صنعت مبل و منبت به کمک تیم هندبال بانوان ملایر بیاید
حقیقی گفت: طی جلساتی که با مدیران شهرستان ملایر داشتیم تصمیماتی در بخش حمایتی از ورزش ارایه شد، و امیدواریم صنعت مبل و منبت ملایر به کمک تیم هندبال ملایر بیاید.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نشست بررسی حضور تیم هندبال بانوان ملایر در لیگ برتر با حضور رئیس هیات، سرمربی و تعدادی از بازیکنان این تیم در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست ملکی سرمربی هندبال بانوان ملایر گزارشی از آخرین وضعیت این تیم ارائه کرد و افزود: تمرینات بازیکنان در حال انجام است اما به دلیل نبود اسپانسر و حامی برای حضور در لیگ برتر بلاتکلیف هستیم.

وی افزود: سال گذشته تیم بانوان ملایر سوم ایران شد و چهار بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند و امسال بیشتر بازیکنان ما از تیم های دیگر پیشنهاد دارند و واقعا حیف است این تیم منحل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی؛ اداره کل ورزش و جوانان منع قانونی برای حمایت از تیم های حرفه ای دارد، پس لازم و ضروری است که صنعت نیز برای حمایت از این حوزه وارد این شود.

وی افزود: طی جلساتی که با مدیران شهرستان ملایر داشتیم تصمیماتی در بخش حمایتی از ورزش ارایه شد، و امیدواریم صنعت مبل و منبت ملایر به کمک تیم هندبال ملایر بیاید.

علی حقیقی ادامه داد: انتظار ما ازواحدهای صنعتی این است که با هدف حمایت از هندبال ملایر که تاکنون توانسته قهرمانان زیادی را پرورش دهد، هزینه هایی از جمله تبلیغات را صرف ورزش کنند.

وی افزود: با صحبت های که با رئیس فدراسیون داشتیم در بحث ورودی تیم قول حمایت و تخفیف داده شد اما با توجه به اینکه امسال مسابقات متمرکز برگزار نمی شود و تیم ها باید به صورت رفت و برگشت به مصاف هم بروند شرایط و هزینه ها نسبت با سال گذشته بسیار متفاوت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز