آسمان استان همدان ابری و مه‌آلود است

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۸۹۳۹
آسمان استان همدان ابری و مه‌آلود است
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: آسمان بیشتر نقاط استان در ۴۸ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمد حسن باقری شکیب کارشناس هواشناسی استان عنوان داشت:بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی از دوشنبه شب وارد استان می شود که با ورود این سامانه بارش پراکنده برف در برخی نقاط کوهستانی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی و احتمال بارش برف دمای کمینه هوای بیشتر نقاط استان بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

باقری شکیب اظهار داشت: نهاوند با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و قهاوند با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و هفت درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز