خرید زمین چمن سرکان و فرسفج و اعتبار وزیر به هیات های ورزشی در سفر به تویسرکان

۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۴۱۱۷۵۸
خرید زمین چمن سرکان و فرسفج و اعتبار وزیر به هیات های ورزشی در سفر به تویسرکان
از ابتدای انتصاب علی حقیقی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در تیرماه سال جاری وی سفرهای متعددی به شهرستان های استان داشته و چندین بار نیز به صورت سرزده و نامحسوس از اماکن ورزشی شهرستان های استان بازدید داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، از ابتدای انتصاب علی حقیقی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در تیرماه سال جاری وی سفرهای متعددی به شهرستان های استان داشته و چندین بار نیز به صورت سرزده و نامحسوس از اماکن ورزشی شهرستان های استان بازدید داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص سفر خود به شهرستان تویسرکان گفت: تاکنون به همراه معاونین و مدیران ستادی چندین بار در شهرستان تویسرکان حضور داشته و طی این سفرها دیدارهای با مسئولان شهرستان و بازدیدهای از اماکن ورزشی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در بازدید نخست بیشتر هدف دیدار با مسئولان شهرستان و شناسایی ظرفیت ها و مشکلات تویسرکان بود که در همین راستا نشستی با امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کارکنان پرتلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان صورت گرفت.

علی حقیقی خاطر نشان کرد: در سفر نخست و در دیدار با فرماندار و دکتر مفتح نماینده شهرستان بازدیدی از پروژه های در دست اقدام صورت گرفت و خوشبختانه در بازدیدی از که زمین چمن سرکان داشتیم 90 میلیارد ریال از مصوبات سفر ریاست جمهوری جهت خرید زمین چمن این شهر اختصاص یافت.

وی با اشاره به اولویت های عمرانی در سفر به تویسرکان، تصریح کرد: تکمیل سالن باستانی، آغاز فاز سوم مجموعه ورزشی بانوان، تکمیل خوابگاه ورزشکاران از مهمترین اولویت های عمرانی ما در شهرستان تویسرکان می باشد.

وی با اشاره به خریداری زمین چمن مصنوعی برای فرسفج و شهرسرکان گفت: مقدمات کار فراهم شده و زمین سرکان 70 درصد و زمین فرسفج 85 درصد فیزیکی دارند و زمین چمن ها خریداری شده و تا پایان امسال بهره برداری از این زمین صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین طی جلسات و رایزنی های که با حضوربا مسئولان استانی و کشوری صورت گرفت در سفر ریاست جمهوری مقرر شد 210 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی تویسرکان اختصاص یابد که از این مبلغ 90 میلیارد ریال سهم زمین چمن سرکان، 60 میلیارد ریال سهم سالن باستانی، 10 میلیارد ریال سهم زمین چمن فرسفج و 50 میلیارد ریال سهم مجموعه ورزشی بانوان می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تقدیر از حمایت های دکتر مفتح از حوزه ورزش گفت: طی نشستی که به همراه دکتر مفتح با وزیر ورزش و جوانان داشتیم یک میلیارد ریال اعتبار به هیات های ورزشی شهرستان اختصاص پیدا کرد.

حقیقی افزود: یکی از اموری که در سفرهای شهرستانی مورد توجه است بازدید از اماکن ورزشی در دست بهره برداری می باشد که در سفر به تویسرکان بازدیدهای از سالن دو هزار نفری الغدیر، استخر مجموعه ورزشی بانوان، استادیوم شهید هرمزی و چند مجموعه دیگر صورت پذیرفت و به یکی از بهره برداران تذکر داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در سلامت و تامین رفاه ورزشکاران با هیچ فردی تعارف نداریم و در مرحله نخست به مجموعه ها اخطار داده می‌شود و اگر در مراحل بعدی تخلفات کماکان یابد نیز تعطیلی و جلوگیری از فعالیت ورزشی برای صنف متخلف وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز