احیا مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۱۳۲۶۵
احیا مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند نیازمند ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
علی حقیقی در بازدید از مجموعه ورزشی علیمرادیان گفت: احیا مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند نیازمند 400 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در بازدید و نشست تحویل مجموعه ورزشی نهاوند که با حضور فرماندار، نماینده برنامه و بودجه و نماینده مجموعه فرهنگی علیمرادیان برگزار شد، گفت: با توجه به عدم تمایل مهندس علیمرادیان مبنی برادامه نگهداری مجموعه و بر اساس مصوبه هیات دولت مجموعه ورزشی علیمرادیان سال گذشته به ورزش و جوانان واگذار شده است.

علی حقیقی افزود: متاسفانه در دو سال اخیر به دلیل عدم مدیریت مجموعه در نگهداری اماکن ورزشی، بسیاری از اماکن همچون خوابگاه، استخر، سالن کشتی، پیست تارتان آسیب جدی دیده و شرایط برای فعالیت در مجموعه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه احیا مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند نیازمند 400 میلیارد ریال اعتبار است، گفت: علارغم تمام مشکلات موجود مجموعه ورزشی فرهنگی علیمرادیان نهاوند یک ظرفیت بالقوه در استان همدان و شهرستان نهاوند است و مجموعه ورزشی علیمرادیان با برخوردار بودن از فضاهای ورزشی مختلف هم‌چون استخر، زمین‌چمن، سالن فوتسال، پینگ‌پنگ، بدن‌سازی و خوابگاه می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های ورزش استان و شهرستان را رفع کند.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان همدان بودجه مجزا و کافی برای نگهداری این مجموعه ندارد و امیدواریم مسئولان استان اعتبارات ویژه ای در جهت احیا این مجموعه اختصاص دهند.

گفتنی است در این بازدید مقرر گردید هفته آینده نشسستی با حضور مسئولان استان و مجموعه فرهنگی علیمرادیان در تهران برگزار و شرایط واگذاری و تحویل این مجموعه بررسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز