دمای هوای همدان به ۱۰ درجه زیر صفر رسید

۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۴:۰۷
کد خبر: ۱۴۱۶۶۳۶
دمای هوای همدان به ۱۰ درجه زیر صفر رسید
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان در شب گذشته به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و این سرما و کاهش دما برای امشب (پنجشنبه) پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان محمد حسن باقری شکیب کارشناس هواشناسی استان همدان افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی پنج روز آینده، صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط مه رقیق پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در پی پایداری هوا غلظت آلاینده‌ها به ویژه در مناطق شهری و صنعتی این استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: افزایش تدریجی ۲ تا سه درجه سانتیگراد کمینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود و یخ زدگی سطح معابر، پدیده غالب تا ۲ روز آینده است.

باقری شکیب یادآور شد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب یک درجه سانتیگراد بالای صفر و ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و رزن و همدان با ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز