برگزاری رقابت های هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر استان همدان

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۴۱۷۱۴۶
برگزاری رقابت های هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر استان همدان
ادامه روند صدرنشینی ستاره سرخ تویسرکان، برد الوند نوین و تساوی بدموقع ذوب و فلزات، مهم ترین اتفاقات هفته بود .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از هیئت فوتبال، رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال استان همدان، امروز و دیروز برگزار شد.
در نخستین مسابقه این هفته، روز گذشته تیم پاسارگاد نوین نهاوند در استادیوم شهید شمسی پور همدان به مصاف شهدای جورقان رفت که با نتیجه 3_1 به برتری رسید.
برای پاسارگاد نوین امین سراقی در دقیقه 35 و علی اکبر احمدوند دو بار دقایق 67 و 90 گلزنی کردند، تک گل شهدای جورقان را نیز علی عاشقلو در دقیقه 94 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
پاسارگاد نوین با این نتیجه 28 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت، شهدای جورقان نیز با 9 امتیاز در رتبه هشتم جدول باقی ماند.

در دیگر مسابقه این هفته تیم ستاره سرخ تویسرکان امروز در استادیوم شهید شمسی پور همدان به مصاف شهرداری مریانج رفت که با گل های رضا حسینی در دقیقه 55 و مرتضی شمس اللهی در دقیقه 82 با نتیجه 2_0 به برتری رسید.
ستاره سرخ با این نتیجه 31 امتیازی شد و خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کرد تا بیشتر از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک باشد، شهرداری مریانج نیز با 7 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

تیم های عقاب الوند اسدآباد و الوند نوین همدان نیز امروز به مصاف هم رفتند که الوند نوین با نتیجه 3 _ 0 به برتری رسید.
گل های الوند نوین را حسین احمدی در دقیقه 50، امین وکیلی در دقیقه 81 و بهنام رسولی در دقیقه 97 به ثمر رساندند.
الوند نوین با این نتیجه 30 امتیازی شد تا همچنان سایه به سایه به همراه ستاره سرخ پیش برود، عقاب الوند نیز با 20 امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

در آخرین مسابقه این هفته تیم های مهر همدان و ذوب و فلزات بهار به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
ذوب و فلزات که برای دومین هفته پیاپی امتیاز از دست داد، با 27 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت، مهر نیز که جانانه مقابل ذوبی ها صف آرایی کرده بود، با 13 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال استان همدان،هفته آینده برگزار خواهد شد که در حساس ترین بازی هفته، پاسارگاد نوین در نهاوند به مصاف ذوب و فلزات خواهد رفت، یاران داریوش پذیرای عقاب الوند خواهد بود، ستاره سرخ به مصاف شهدای جورقان می رود و الوند نوین به مصاف شهرداری مریانج خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز