دمای همدان به ۲۰ درجه زیر صفر می رسد

۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۰:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۴۳۷۸۲۱
دمای همدان به ۲۰ درجه زیر صفر می رسد
- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش چشمگیر دمای هوا در استان خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف در روزهای گذشته، دمای هوای بیشتر نقاط به ویژه در نقاط شمالی استان افت شدیدی خواهد داشت و تا ۲ روز آینده به ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمد حسن باقری شکیب کارشناس هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در طول ۲۴ ساعت آینده، صاف، آفتابی همراه با وزش باد، در برخی مناطق استان باد شدید و یخ زدگی سطح معابر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با خروج سامانه بارشی و پایداری وضعیت آب و هوا، غلظت آلاینده‌ها در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی استان طی چند روز آینده افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان ادامه داد: طی روز گذشته در برخی نقاط استان مانند شهرهای نهاوند، ملایر و قهاوند بارش پراکنده برف به میزان کمتر از یک میلیمتر را شاهد بودیم.

باقری شکیب اظهار داشت: ملایر با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و بهار با ۱۶ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت سه درجه سانتیگراد بالای صفر و ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز