دمای هوای همدان سه درجه گرم می‌شود

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۲۰۶۵
دمای هوای همدان سه درجه گرم می‌شود
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی پایداری شرایط جوی تا پایان هفته جاری دمای هوای بیشتر نقاط استان همدان بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، مه صبحگاهی همراه با افزایش میزان آلایندگی و وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به پایداری وضعیت آب و هوایی، تا پایان هفته میزان آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی استان افزایش می یابد.

باقری شکیب تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی در آسمان استان همدان خبری نیست.

وی ادامه داد: در این مدت اختلاف دمای هوای روزانه و شبانه مناطق مختلف استان زیاد است، به گونه ای که اختلاف دمای هوای برخی از مناطق به حدود ۱۵ درجه سانتیگراد می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته همدان و بهار با سه درجه سانتیگراد زیر صفر و اسدآباد و نهاوند با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان همدان بودند.

باقری شکیب اظهار داشت: در همین مدت، بیشینه دمای هوای همدان به ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز