هشدار هواشناسی همدان نسبت به بارش باران و وزش باد شدید

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۷:۴۹
کد خبر: ۱۴۴۵۰۰۱
هشدار هواشناسی همدان نسبت به بارش باران و وزش باد شدید
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: این اداره کل نسبت به بارش باران، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق در نقاط مختلف استان طی چند روز آینده هشدار سطح زرد صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمدحسن باقری شکیب کارشناس هوا شناسی استان اظهار داشت: طی ساعاتی از  امروز دوشنبه تا صبح جمعه وزش باد شدید و در برخی از ساعات از دوشنبه شب تا روز جمعه بارش باران همراه با وزش باد و احتمال رعدوبرق در استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: عمده بارش ها در نیمه غربی استان و طی ساعاتی از دوشنبه شب، روز سه شنبه و چهارشنبه شب خواهد بود.

باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان تا آخر هفته وزش باد شدید، بارش باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای استان همدان تغییرات محسوسی ندارد گفت: به علت ابرناکی و بارش باران دمای شبانه چند درجه کاهش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن در این مدت زمان یک درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری شکیب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرها و فامنین با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز