هزار و ۴۰۰ بازرسی هفتگی از بازار همدان انجام شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۰:۵۹
کد خبر: ۱۴۴۷۳۷۹
هزار و ۴۰۰ بازرسی هفتگی از بازار همدان انجام شد
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت ها در بازار هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی هفتگی از بازار همدان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت ها در شهرستان همدان با برنامه ریزی و هماهنگی مطلوب دستگاه های نظارتی در حال اجرا است اظهار داشت: هر هفته به صورت میانگین بیش از هزار مورد بازرسی توسط دستگاه های نظارتی در قالب گشت ها در اسفند ماه انجام می شود که تاثیر چشمگیری در کنترل قیمت ها و آرامش بازار داشته است.

وی ادامه داد: بیشتر نظارت ها از نانوایی ها و کالاهای اساسی است که توسط ادارات صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف انجام و به صورت هفتگی گزارش ها به دستگاه های مربوطه ارسال می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: اداره کل تعزیرات استان همدان، بیشترین همکاری را با گشت های نظارتی دارد و به صورت تمام وقت به پرونده های متخلفان رسیدگی می کند.

ربانی مهر با بیان اینکه تمام کالاهای اساسی بازار بر اساس قیمت مصوب و با یارانه دولتی توزیع می شود و مشکلی در تامین کالاها وجود ندارد اظهار داشت: اتاق اصناف، عملکرد اتحادیه ها را در عرضه کالاهای اساسی مورد ارزیابی و برای سال آینده در دستور کار قرار دهد.

طرح گشت های نظارتی مشترک تعزیرات، اتاق اصناف، صمت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری ها در آستانه ماه رمضان و شب عید اجرا و از همه صنوف بازدید و نظارت بر بازار تشدید می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز