رشد ۳۳۳ درصدی مدال های کسب شده توسط ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۵:۲۵
کد خبر: ۱۴۴۷۴۴۸
رشد ۳۳۳ درصدی مدال های کسب شده توسط ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی
علی حقیقی گفت: ورزشکاران استان همدان امسال 30 مدال در مسابقات آسیایی کسب کردند که این مورد نسبت به سال گذشته 333 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش استان در سال 1401 رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشت و ورزشکاران استان در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی مدال های خوش رنگی کسب کردند.

علی حقیقی با اشاره به ورزشکاران دعوت شده استان به تیم های ملی گفت: سال گذشته 270 ورزشکار از استان همدان به اردوهای تیم های ملی دعوت شدند و امسال این تعداد به 310 مورد افزایش یافته است.

وی با اشاره به برگزیدگان تیم ملی از استان همدان خاطر نشان کرد: درسال گذشته ۵۱ نفر به عضویت تیم های ملی درآمدند و امسال این تعداد امسال به ۸۰ نفر افزایش یافته که این تعداد 156 درصد رشد داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افزایش کسب مدال توسط ورزشکاران استان همدان در مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: ورزشکاران استان همدان امسال 30 مدال در مسابقات آسیایی کسب کردند که این مورد نسبت به سال گذشته که 9 نفر بوده است 333 درصد رشد داشته است.

حقیقی با اشاره به اینکه شمار ورزشکاران اعزام شده به مسابقات جهانی نیز افزایش داشته است، گفت: سال گذشته ۱۴ ورزشکار از استان همدان به مسابقات جهانی اعزام شدند که این تعداد تاکنون به 15 مورد افزایش یافته است و تعداد مدال های کسب شده در مسابقات جهانی از 12 نفر در سال 1400 به 14 نفر در سال 1401 افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حضور ملی پوشانی از استان همدان در رقابت های بین المللی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 42 ورزشکار همدانی به مسابقات بین المللی اعزام شدند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته 12 مورد افزایش داشته افزایش یافته که از رشد140 درصدی برخوردار است.

وی از رشد 125 درصدی مدال های کسب شده در مسابقات بین المللی خبر داد و افزود: ورزشکاران استان همدان سال گذشته 12 مدال بین المللی کسب کردند که این آمار در نیمه نخست امسال به 15 مورد افزایش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز