انفجار مواد محترقه باعث تخریب یک منزل مسکونی در همدان شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۴۴۹۱۱۳
انفجار مواد محترقه باعث تخریب یک منزل مسکونی در همدان شد
روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: انفجار منزل مسکونی در حصار امام شهر همدان در چهارشنبه سوری یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، این حادثه در ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه ۲۳ اسفند ماه در منزلی واقع در حصار امام همدان رخ داد و بلافاصله در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

 

آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که انفجار مواد محترقه در طبقه دوم منزلی اتفاق افتاده بود که منجر به تخریب و آتش سوزی این خانه و همچنین شکسته شدن شیشه های ساختمان شده و موجب خسارت به خودروی پارک شده در جلوی درب منزل شده بود.

 

آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل بلافاصله نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کرده و مانع از گسترش آتش سوزی به سایر قسمت های ساختمان شدند.

 

در جریان این حادثه یک کودک ۹ ساله دچار سوختگی شدید شده بود که توسط عوامل اورژانس در محل به بیمارستان منتقل و آتش نشانان نیز پس از ایمنی سازی محل به ایستگاه های مربوطه مراجعت کردند.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ضمن توصیه و هشدار به شهروندان در خصوص خطرات ناشی از چهارشنبه پایان سال و رعایت مسایل ایمنی در این آیین سنتی اعلام کرد: خودروها و یگان های عملیاتی این نهاد خدماتی علاوه بر ایستگاه های ثابت در هفت نقطه از سطح شهر و از اوایل هفته جاری مستقر شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز