دستاورد دولت در سیاست خارجی موفقیت‌آمیز است

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۴۵۰۲۳۰
دستاورد دولت در سیاست خارجی موفقیت‌آمیز است
امام جمعه موقت همدان گفت: توافق سه جانبه ایران، چین و عربستان یکی از مهمترین موفقیت‌های دولت در سیاست خارجی طی روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ محسوب می‌شود که دشمنان را نا امید کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: در این روزها توافق ایران و عربستان و سفر مسئولان به امارات و چین نشانه موفقیت در سیاست خارجی است

وی با بیان اینکه این اقدامات و رویدادها نشانه موفقیت ایران در سیاست خارجی است، خاطرنشان کرد: نکته مهم در سیاست داخلی این است که باید مواظب معیشت مردم و مقابله با تورم باشیم.

حجت‌الاسلام فاضلیان گفت: باید وضعیت بازار و نرخ‌ کالاها را مدیریت کنیم تا از توطئه‌های دشمن در حوزه اقتصادی به سلامت عبور کنیم.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه باید با مخلان بازار و مدیران ناکارآمد برخورد شود تاکید کرد: باید مدیران لایق، کشور را به سرمنزل مقصود برسانند.

حجت‌الاسلام فاضلیان یادآور شد: در دوره جدید توطئه‌ها و نفاق‌ها، همه دشمنان از شرق و غرب گرفته تا سلطنت‌طلب‌ها و براندازها علیه ایران اسلامی دور هم جمع شدند.

وی تصریح کرد: دشمنان هرچه در توان داشتند در طول ۶ ماه گذشته به میدان آوردند و در جنگ ترکیبی، شناختی، ادراکی همچون جنگ اقتصادی و فرهنگی تلاش کردند تا ملت و انقلاب ما را از پای درآورند اما در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی، که کشتی انقلاب را سکانداری کردند، دشمنان باز هم شکست خوردند و توطئه‌ها خنثی شد.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با بیان اینکه ماه رمضان در راه است و حق‌الناس و حق‌الله را باید ادا کرد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، روزه‌داری، برپایی نماز جماعت و رونق مساجد و تفسیر قرآن را با شکوه برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام فاضلیان اظهارداشت: در این ماه مبارک فرصت خوبی است که نماز صبح در مساجد سراسر استان و کشور با شکوه‌تر برگزار و حدیثی از ائمه اطهار (ع) قرائت شود.

وی افزود: نباید اجازه داد فرصت ماه مبارک رمضان و بندگی خدا به سادگی بگذرد و با غفلت یکباره ببینیم این زمان منحصر به فرد را از دست دادیم.

 

نظر شما