برنامه‌های تقویم ورزشی هیئت فوتبال صد در صد اجرا شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۴۵۰۲۹۰
برنامه‌های تقویم ورزشی هیئت فوتبال صد در صد اجرا شد
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان این که صددرصد برنامه‌های تقویم امسال را اجرا کردیم گفت: چمن مصنوعی استادیوم شهید شمسی‌پور به زودی تعویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عباس صوفی  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال نسبت به وضعیت اقتصادی کشور سال بدی برای فوتبال کشور و استان همدان نبود.

وی افزود: هیئت فوتبال استان همه ساله تقویم ورزشی دارد و ما امسال توانستیم ۱۰۰ درصد برنامه‌های مندرج در تقویم خود را اجرا کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان با اشاره به این که تیم‌های پاس و شهرداری ویترین فوتبال استان هستتد گفت: در بحث فوتبال باشگاهی فعال در سطح لیگ‌های کشوری، اگر اسپانسر قوی نداشته باشیم نمی‌توانیم در کشور عرض اندام کنیم.

صوفی با اشاره به فصل پرچالش تیم پاس عنوان کرد: امسال هیئت امنای پاس گفتتند خودمان می‌خواهیم تیمداری کنیم. آقای رضوی‌پور توسط آنها انتخاب شد، و مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرد. وسط فصل هم آقای اولیایی نامه زد که ما دیگر ادامه نمی‌تواتیم ادامه دهیم و مجبور شدیم با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان دوباره آقای عابری را بازگردانیم.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره کلاس A آسیا در استان همدان‌ برای نخستین‌بار در کشور تصریح کرد: امسال ۱۸ مربی ما صاحب مدرک A آسیا شدند.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به ابن که ۱۱۰ داور در فوتبال و ۳۵ داور در فوتسال استان فعالیت دارند اظهار داشت: در بحث داوری استعدادیابی کردیم و ۱۰۰ داور دیگر به داوران ما اضافه شد.

صوفی افزود: امسال در سطح استان ۳۰۰ مسابقه استانی داشتیم و در مجموع هزار مسابقه در شهرستان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت ۷۶ باشگاه فوتبال در سطح استان گفت: باشگاه‌ها را ساختارمند و صاحب چهارچوب کردیم.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: در بخش فوتسال هم‌ با فدراسیون رایزنی کردیم و سهمیه لیگ دو کشور را برای تیم عمران بتن گرفتیم.

رئیس هیئت فوتبال استان با تاکید بر این که امسال برای بانوان فوتبال همدان هم‌سال موفقی بود تصریح کرد: تیم سحر توانست در رقابت‌های لیگ یک عملکرد خوبی داشته باشد و ۲ نفر از بانوان فوتبالیست همداتی به تیم ملی دعوت شدند.

صوفی با اشاره به این که در بحث زیرساخت‌ها دچار ضعف هستیم و چرا باید مرکز استان ما فقط یک چمن مصنوعی داشته باشد تاکید کرد:

اعتبار تعویض چمن استادیوم شهید شمسی‌پور (سعیدیه) را گرفتیم و به زودی چمن این مجموعه تعویض می‌شود.

وی تصریح ورد: هیئت فوتبال استان همدان با ۱۴ هزار ورزشکار بیمه شده بیشترین ورزشکار سازمان‌یافته را در بین هیئت‌‌های استانی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز