بحران‌های استان با همدلی و همکاری مسئولان رفع شد

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۲۸۵۶
بحران‌های استان با همدلی و همکاری مسئولان رفع شد
استاندار همدان گفت: این استان در سال گذشته با بحران‌هایی مواجه بود که در سایه همدلی و تلاش فرمانداران، مدیران کل، نمایندگان و همه دست اندرکاران اجرایی رفع شدند و بخش‌های مختلف در استان با پیروی از ولایت، برای تامین منافع ملی و مصالح مردم در زمینه عمران و آبادانی، اشتراک نظر و مساعی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست مشترک شورای اداری استان همدان با شهرستان‌ها که به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار داشت: برای رفع مسائل و مشکلات مردم، برنامه‌ریزی مدونی برای استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با وجود فشارها، سختی‌ها و مشکلاتی که در طول یکسال و نیم گذشته با آن مواجه بوده است، موفق شد با وحدت، انسجام و همدلی بر این مشکلات فائق آید و همین روند تا پایان دولت ادامه دارد.

استاندار همدان ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و تعامل سازنده مجمع نمایندگان استان، ائمه جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: نمایندگان استان همدان جزو موثرترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند و سال گذشته با عبور از بحران‌ها و گره‌گشایی از گره‌های کور ، یکی پس از دیگری مسائل و مشکلات رفع و برنامه‌ یکساله توسعه استان در ابتدای دولت سیزدهم تدوین و اجرا شد.

وی با بیان اینکه برنامه سه ساله توسعه استان همدان نیز بر مبنای رشد اقتصادی ۷.۵ درصد در دست تهیه و تدوین است، گفت: در کنار این مهم، در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان نیز تمامی مسائل و اولویت‌دار استان دیده شد.

استاندار همدان بیان کرد: بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه چهار بانده ملایر - آورزمان - نهاوند مصوب شده است که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و تا تکمیل کامل این پروژه پیگیری‌های لازم ادامه دارد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم تمام توان خود را برای حل مسائل و مشکلات به جا مانده از قبل به کار گرفته است و هم اکنون اجرای نهضت ملی مسکن در دستور کار جدی قرار دارد و سال ۱۴۰۲ سال امید و گشایش هر چه بیشتر امور است و همه باید برای امیدآفرینی و جهاد تبیین تلاش کنیم.

استاندار همدان تاکید کرد: سال گذشته دشمن زمین‌گیر و تسلیم خواست و اراده ملت ایران شد و تمامی ترفندها و توطئه‌های آنان نقش بر آب و پیروزی نصیب ملت ایران شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز