سامانه بارشی تا سه‌شنبه در نیمه جنوبی استان همدان فعال است

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۴۵۳۲۳۸
سامانه بارشی تا سه‌شنبه در نیمه جنوبی استان همدان فعال است
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی فعالیت یک سامانه بارشی، بارش پراکنده باران تا روز سه‌شنبه در نیمه جنوبی استان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،محمدحسن باقری‌شکیب کارشناس هواشناسی استان افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی در نیمه جنوبی استان بیشتر است، اظهار داشت: بارش باران روز گذشته به صورت متناوب در بیشتر مناطق استان آغاز شده است و این روند تا سه روز آینده ادامه دارد.

باقری‌شکیب تصریح کرد: در این مدت از ایستگاه‌ باران‌سنجی زاغه در شهرستان ملایر با پنج میلیمتر بیشترین بارش گزارش شده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت آینده دمای روزانه بین چهار تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش و دمای شبانه بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان عنوان کرد: اسدآباد با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری‌شکیب افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۹ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز