رئیس ارشاد نهاوند خبر داد: اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری هم‌زمان با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نهاوند

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۶:۳۲
کد خبر: ۱۴۸۰۷۷۵
رئیس ارشاد نهاوند خبر داد: اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری هم‌زمان با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در نهاوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر بحیرایی در جلسه کمیته فرهنگی و رسانه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، گفت: انتقال افکار امام خمینی (ره) به نسل نو یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و باید به سهم خود در تحقق این هدف کوشید.

وی بر بهره‌برداری فرهنگی از برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد و گفت: در پناه برگزاری چنین مراسمی باید مشکلات و آسیب‌های فرهنگی خود را برطرف کرد.

مسئول کمیته فرهنگی و رسانه  ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نهاوند با بیان اینکه هرچه داریم از امام خمینی (ره) و خون پاک شهدا است، اضافه کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار، اعتبار و جایگاهی شایسته در دنیا برخوردار است به‌خاطر قیام بنیان‌گذار انقلاب و در ادامه رهبری‌های مقام معظم رهبری است.

وی استفاده از ظرفیت ائمه جماعات  و  برگزاری سخنرانی در راستای تبیین شخصیت الهی حضرت امام خمینی (ره) در بین مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان  در مساجد و هیئات مذهبی، فضاسازی، تولید محتوا در فضای مجازی، برپایی محافل انس با قرآن  و ختم صلوات  توسط تشکل‌های قرآنی، برپایی ایستگاه صلواتی توسط هیئات مذهبی  در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقه  کتاب‌خوانی با موضوع وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره)، ویژه‌برنامه‌های سوگواره در کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد، نمایشگاه عکس  و  پوستر، نقاشی، عصر شعر و خاطره، ویژه‌برنامه سوگواره، غبارروبی مزار شهدا، دعوت و اعزام خانواده‌های شهدا  به مرقد مطهر امام  (ره) و توزیع عکس شهدا  در مصلی و سطح شهرستان را از جمله این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی  دانست.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز