با حضور رئیس جمهور؛

بیمارستان فرشچیان افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۱۱۳۳۹

مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان با حضور ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا در همدان  در سفر هیئت دولت به استان همدان، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب فرشچیان افتتاح شد.

مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان در زمینی به وسعت 18 هزار مترمربع مساحت و با زیربنای 28 هزار مترمربع در 9 طبقه و 217 تخت، عصر امروز با حضور وزیر متبوع، مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان دانشگاه و خانواده مرحوم فرشچیان افتتاح می‌شود.

هزینه ساخت این مرکز حدود 600 میلیارد ریال است که توسط بنیاد خیریه فرشچیان و منابع دولتی تأمین شده و 150 میلیارد ریال هزینه تجهیز فاز اول را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متقبل شده است.

‌بخش‌های تخصصی مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان به این شرح است.

در طبقه 6، بخش‌های قلب یک و دو - در طبقه 5، بخش‌های قلب سه و چهار - در طبقه 4، بخش مراقبت‌های ویژه قلبی (یک، دو و سه)، مدیریت بحران و بهبود کیفیت – در طبقه 3، معاونت آموزشی، سالن همایش، کتابخانه‎، پاویون‌ها، معاونت درمان، کلاس‌های آموزشی و تریا – در طبقه 2، دفاتر ریاست، مدیریت، مترون و سوپروایزری و بخش‌های CCU (یک و دو) و ICU (یک تا پنج)، در طبقه 1، اتاق‌های عمل، آی. سی. یو، جراحی قلب باز، آنژیوگرافی، بازتوانی قلبی و ملاقات تصویری – در طبقه همکف، بخش‌های اطلاعات، پذیرش، ترخیص، داروخانه، آزمایشگاه، درمانگاه، اورژانس، امور اداری، بانک، بوفه، اکو، تست ورزش، نمازخانه و امور مالی – در طبقه منفی یک؛ گامااسکن، رادیولوژی، سونوگرافی، CT آنژیوگرافی، استریل مرکزی، تجهیزات پزشکی، مهندسی بهداشت محیط، آشپزخانه، انبار و رختشویخانه و در طبقه منفی دو؛ پارکینگ، بایگانی راکد و انبار دارویی قرار گرفته است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز