افزایش ۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۸:۰۳
کد خبر: ۳۱۴۹۰۳
افزایش ۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان
هادی قزوینه‌ای گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان همدان بیش از یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که میزان کشفیات نسبت به سال گذشته بیش از ۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار داشت: جمع‌آوری و برخورد با قاچاقچیان و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از مهم‌ترین مطالبات مردم است که برای تحقق و پاسخگویی به این مطالعه مشارکت مردم را می‌طلبد.

وی افزود: در بیش از 50 نقطه آلوده به مواد مخدر شناسایی در سطح استان همدان همواره در طرح‌های مختلف عملیات پاکسازی انجام می‌شود، در این راستا امسال بیش از 1000 معتاد متجاهر و خرده فروش در این نقاط دستگیر شدند و مراکز ترک اعتیاد اجباری و اختیاری معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان تصریح کرد: این عملیات‌ها با جدیت و برخورد قاطع در حال انجام است تا چهره شهر از حضور معتادان پاک شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در استان همدان بیش از یک هزار و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که میزان کشفیات نسبت به سال گذشته بیش از 4 درصد رشد داشته است و همچنین میزان کشفیات ماده مخدر از نوع شیشه نیز با افزایش کشف مواجه بوده است، چرا که روند مصرف از سنتی و صنعتی تغییر یافته است.

قزوینه‌ای با بیان اینکه علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی نیز در اولویت قرار دارد، گفت: در 48 ساعت گذشته در پی اخبار و اطلاعات رسیده، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشرافیت اطلاعاتی و به‌کارگیری روش های پلیسی موفق به کشف 615 گرم ماده روانگردان مت‌آمفتامین (شیشه) شدند.

وی افزود: در مرحله نخست با همکاری مأموران کلانتری 14 همدان در بازرسی از یک خودرو توقیفی 165 گرم شیشه که به‌طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد و در مرحله دوم عملیات نیز با به‌کارگیری امکانات موجود و روش‌های اطلاعاتی 450 گرم شیشه در بازرسی از یک منزل کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان عنوان کرد: در این دو عملیات انجام گرفته در مجموع 615 گرم ماده روانگردان مت‌آمفتامین (شیشه) کشف و 5 نفر قاچاقچی دستگیر و دو خودرو نیز در این رابطه توقیف شد.

وی اظهار داشت: امسال طبق ارزیابی‌های انجام شده در 54 شاخص، پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان در بین استان‌های هم‌تراز رتبه نخست و در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز