معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان

بحران آب در سطح استان تبعات بسیاری بدی به همراه دارد

۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۸:۵۸
کد خبر: ۳۱۷۸۴۶
بحران آب در سطح استان تبعات بسیاری بدی به همراه دارد
الهی تبار گفت: اگر مشکل بحران آب در سطح استان حل نشود شاهد کاهش اشتغال و مهاجرت به سمت شهرها خواهیم بود که تبعات منفی بسیاری خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در شورای فرهنگ عمومی استان همدان اظهار کرد: افزایش طلاق تنها به یک خانواده آسیب نمی‌رساند بلکه در سطح جامعه باعث بروز ناهنجارهای مختلف خواهد شد.

وی افزود: به منظور کاهش آمار نگران‌کننده طلاق در سطح استان، دستگاه‌های اجرایی باید با ارائه راهکار و کار گروهی هدفمند اقدام کنند.

محمدابراهیم الهی‌تبار با بیان اینکه افزایش آمار طلاق در بین زنان و مردان تبعات زیادی همراه دارد، خاطرنشان کرد: پایین آمدن آستانه تحمل در سطح جامعه یکی از تبعات این معضل است.

وی تأکید کرد: با وجود اینکه استان در کاهش جرایم موفق عمل کرده است اما این موضوع نباید مانع از توجه به مسائل دیگر شود.

الهی‌تبار با اشاره به کاهش 15 درصد جرایم در سطح استان از ابتدای سال تاکنون تصریح کرد: در این بین با تدابیر مطلوب ناجا و سایر دستگاه‌های امنیتی و قضایی با کاهش 25 درصد سرقت از منازل مواجه بودیم.

وی گفت: برخی از شهرستان‌ها در بخش فرهنگی به دنبال تعیین یک روز در سال به نام آن هستند که ارشاد باید شاخص‎های مناسب و مشخصی را برای این اتفاق فرهنگی تهیه و تدوین کند.

این مسئول افزود: سالروز شهادت و وفات علمای دینی مربوط به آن شهرستان و همچنین روز شهادت شهدای شاخص مناطق مختلف مطرح شده که باید برای انتخاب؛ تاریخ و روز دقیق با اطلاعات کارشناسی شده ارائه شود.

وی با اشاره به برگزاری دو جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوان و تئاتر امید در مهرماه تصریح کرد: قرار شد بزرگداشت میرسیدعلی همدانی به 21 آبان ماه موکول شود تا این اتفاقات فرهنگی تحت‌الشعاع هم قرار نگیرند.

الهی‌تبار با بیان اینکه دستگاه‌ها باید در فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی تلاش کنند؛ گفت: اگر مشکل بحران آب در سطح استان حل نشود شاهد کاهش اشتغال و مهاجرت به سمت شهرها خواهیم بود که تبعات منفی بسیاری خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز