رئیس شورای شهر همدان

مدیران شهرداری همدان درکی از مشکلات مالی حوزه خود ندارند

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۸:۳۵:۱۴
کد خبر: ۳۲۱۱۲۳
مدیران شهرداری همدان درکی از مشکلات مالی حوزه خود ندارند
علی اکبر نظری با اشاره به اینکه اگر وضعیت درآمد شهرداری همدان تا پایان امسال به همین روال باشد با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم، بیان کرد: متاسفانه برخی مدیران شهرداری این احساس را ندارند که وضعیت درآمدی شهرداری همدان مطلوب نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس شورای شهر همدان در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: باید بتوانیم با تحلیل‌های مناسب وضعیت درآمدی شهرداری را بهبود بخشیده و به اهداف مدنظر در شهرداری همدان برسیم.

وی افزود: شاخص‌هایی که در عدم تحقق منابع مالی شهرداری‌ها موثر است باید شناسایی شده و به کار بسته شود تا با بهره‌گیری از آنها وضعیت درآمدی شهرداری همدان را به وضعیت مطلوب برسانیم.

نظری با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی شهرداری‌ها در پرداخت حقوق با مشکلات بسیاری مواجه هستند، تصریح کرد: تلاش مضاعفی از سوی مدیران و کارکنان شهرداری می‌طلبد تا امسال مشکلات موجود در زمینه درآمدی شهرداری را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه رنج کمبود منابع مالی و اعتباری شهرداری را باید با تلاش مضاعف رفع کرد، عنوان کرد: مدیران باید تلاش خود را داشته باشند تا میزان درآمدهای کوششی شهرداری همدان را افزایش داده و فشار بر شهرداری را کاهش دهند.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه اگر وضعیت درآمد شهرداری همدان تا پایان امسال به همین روال باشد با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم، بیان کرد: متاسفانه برخی مدیران شهرداری این احساس را ندارند که وضعیت درآمدی شهرداری همدان مطلوب نیست.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند باید رنج مضاعف را از سوی مدیران و کارکنان شاهد باشیم تا بتوان کمبودها را جبران کرد که متاسفانه این امر مغفول مانده و شهرداری باید روی کارکنان در این زمینه فشار بیاورد.

نظری با اشاره به اینکه تدبیر و مدیریت در امور شهرداری نیاز بوده و باید در مناطق چهارگانه شهرداری همدان اعمال شود، تصریح کرد: برخی از مدیران و مجموعه‌های پایین دستی شهرداری همدان اصلا احساس نمی‌کنند که امسال سالی پر از مشکل درآمدی برای شهرداری همدان است.

وی با بیان اینکه بستر فعالیت برای درآمدزایی در شهرداری همدان فراهم است، گفت: تدبیر و مدیریت نیاز است تا مدیران شهرداری بودجه مصوب شهرداری همدان را محقق کنند.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری همدان باید بسیاری از هزینه‌های بیهوده را کاهش داده و از اینگونه هزینه‌ها جلوگیری کند، عنوان کرد: هزینه‌های بی مورد باید لغو شود چراکه کنار گذاشتن هزینه‌های بی‌مورد بخش قابل توجهی از مشکلات مالی شهرداری را کاهش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه مدت باقی مانده از سال باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی جلو رفت، اظهار داشت: باید تلنگری به مدیران و کارکنان شهرداری زده شود تا در زمینه کسب درآمد تلاش مضاعف داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز