خرید بیش از ۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان همدان

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۷:۴۹
کد خبر: ۳۲۱۶۱۵
خرید بیش از ۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان همدان
حمید آهنگر گفت: 40 هزار و 407 تن گندم از کشاورزان شهرستان همدان خریداری شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به ادامه خرید گندم مازاد کشاورزان افزود: تاکنون 45 میلیارد تومان، بابت خرید گندم به کشاورزان پرداخت شده است .

حمید آهنگر گفت: دولت بابت خرید گندم کشاورزان شهرستان همدان 800 میلیون تومان بدهی دارد که تا روزهای آینده تعیین تکلیف می‌شود .

وی با اشاره به اینکه پارسال 47 هزار و 500 تن گندم از کشاورزان همدان خریداری شد ، افزود : میزان خرید گندم امسال در مقایسه با پارسال 13 درصد کاهش داشته است که امیدواریم با ادامه خرید در روزهای آینده جبران شود.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 با اشاره به کاهش پخت نان سنگک سنتی در استان گفت : روزانه حجم زیادی از نان پخت شده در همدان به صورت غیرقانونی از همدان خارج و به خوزستان ارسال می‌شود که علت این امر کیفیت خوب نان همدان است .

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی همدان نیز گفت : 6 ماهه نخست امسال 2 هزار و 582 پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده که از این شمار 2 هزار و 391 پرونده مختومه شده است.

علیرضا فضلی ارزش پرونده‌های تخلف را 19 میلیارد ریال بیان کرد و افزود : از این پرونده ها، 896 پرونده مربوط به نانوایی‌های شهر همدان بوده که 867 پرونده به ارزش 124 میلیون تومان مختومه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز