همدان در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خوش درخشید

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۳:۴۷
کد خبر: ۳۲۶۸۴۰
همدان در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خوش درخشید
مجتبی مهدی گفت: همدان در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان چیزی کم نگذاشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ داور بخش خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه نمایش‌های خیابانی که در این چند روز اجرا شده کیفیت مطلوبی داشت، اظهار کرد: نتیجه برگزاری جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر ارتقای سطح کیفی تئاتر کودک و نوجوان است.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی باید کوتاه بوده و نحوه اجرای آن بیشتر حالت نمایشی داشته باشد، خواستار توجه به این مهم شد.

داور بخش خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان ادامه داد: تئاتر کودک و نوجوان داخل از نظر کیفی با تئاترهای بین‌المللی تفاوت چندانی ندارد البته کشورهایی خارجی از نظر بکارگیری فن از ما جلوتر هستند.

وی بیان کرد: یک اثر هنری اگر درست ساخته شود و اندیشه آن از بن‌مایه‌ای قوی نشأت گرفته باشد، خود را در زمان حفظ می‌کند و برای همه زمان‎ها قابل استفاده است.

مجتبی مهدی ادامه داد: در ذهن کودک و نوجوان امروز نسبت به گذشتگان تفاوت‌هایی هست؛ اما این دلیل نمی شود که اثر هنری تاریخ‌ مصرف داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تئاتر کشور از تئاتر بین‌الملل چیزی کم ندارد، افزود: تئاتر حتی اگر برای شادی هم باشد آموزش خود را می‌رساند.

داور بخش خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ادامه سخنان خود در مورد جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: جشنواره همدان سال‌ به‌ سال بهتر می‌شود. جشنواره بین‌المللی تئاتر در همدان باعث فعال شدن گروه‌های نمایشی این شهر شده است.

مهدی با بیان اینکه گروه‌های نمایشی همدانی بسیار فعال هستند، بیان کرد: همدان در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان چیزی کم نگذاشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز