سردار سلامی:

مسلمانان نباید مصرف کننده اندیشه و کالاهای لوکس کشورهای غربی باشند

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۸:۴۰
کد خبر: ۳۳۰۴۰۱
مسلمانان نباید مصرف کننده اندیشه و کالاهای لوکس کشورهای غربی باشند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسلمانان نباید مصرف کننده اندیشه و کالاهای لوکس کشورهای غربی باشند، اظهار کرد: امروزه ملت ها بیدار شده اند و دیگر زیر بار ظلم نمی روند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سردار حسین سلامی  در آئین گرامیداشت هفتمین روز از شهادت سردار سرلشگر پاسدار شهید حسین همدانی افزود: دنیای غرب در پی منافع صهیونیست غاصب یک ملت مثل فلسطین را از سرزمین مادری خود بیرون کرده است.

وی با بیان اینکه مسلمانان نباید مصرف کننده اندیشه و کالاهای لوکس کشورهای غربی باشند، اظهار کرد: امروزه ملت ها بیدار شده اند و دیگر زیر بار ظلم نمی روند.

وی به اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در روزگاری که غربی ها تلاش کردند مسلمانان را در جهالت مدفون کنند اما مردی بزرگ با برپایی انقلابی شکوهمند، خواب های شیرین و خوش دنیای استکبار را ناگهان آشفته کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید همدانی نیز محصول این انقلاب بزرگ بود و از آن تاریخ به بعد هر کجا قدرت منافق و کافری خواست چیره شود فرزندان این انقلاب مقابل آن ایستادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز رژیم صهیونیستی بر مسلمانان غلبه نیافت.

سردار سلامی افزود: امروز آمریکایی ها دیگر نمی توانند در سرزمین های اسلامی رفت و آمد کنند و متحدان و مهره های دست نشانده آنها نمی توانند حکومت کنند.

وی عنوان کرد: هر چند تلاش می کنند ملت سوریه را از صحنه محو، ملت یمن را زیر آور ها دفن، به پاکستانی ها حمله و آنرا بمباران کنند اما با این وجود مشعل هایی که امام خمینی(ره) برافروخت و مقام معظم رهبری در دست گرفت امروز جبهه بزرگی را برابر دنیای استکبار شکل داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه فرزندان ایران هجرت و جنگ را در ساحل مدیترانه مدیریت و دشمن را با شکست مواجه کردند، گفت: این همان راز حضور شهید همدانی این مرد بزرگ، در آن دور دست بود.

سردار سلامی تاکید کرد: امروز راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و غروب کار ما نیست و برای قیام ساخته شده ایم و پرچم شهیدان هرگز بر زمین نخواهد افتاد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگیهای اخلاقی سردار سرلشگر شهید حسین همدانی افزود: سردار همدانی حجت را بر ما تمام کرد و نشان داد برای دفاع از اسلام و حیثت مسلمانان، مرزهای جغرافیایی ملاک نیست.

وی تصریح کرد: بعد از امام خمینی(ره)، پرچمدار عزت، آزادی و کرامت مسلمانان رهبر انقلاب اسلامی است و سردار همدانی رهرو این مکتب مایه افتخار همه ملت ایران و بلکه جهان اسلام شد.

وی خاطرنشان کرد: مهر افتخار بر جبین همدان است و امروز همدان به برکت همه شهدای خود، به ویژه سردار بزرگ جهان اسلام سردار شهید حسین همدانی جایگاهی رفیع و منزلتی بی بدیل یافته است.

وی عنوان کرد: سردار همدانی مایه افتخار همه ملت ایران و بلکه جهان اسلام شد چرا که بعضی از شخصیت ها به یک ملت اعتبار و منزلت جدیدی می بخشند و هویت یک ملت و شخصیت او را رافت می دهند و به عنوان نماد افتخار یک ملت، سرزمین، قوم و بلکه تمام بشریت شناخته می شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امروز سردار شهید همدانی برای مردم استان همدان به عنوان یک خورشید و به عنوان یک ستاره درخشان در آسمان این سرزمین و در کنار کهکشانی از ستاره های دیگر شهیدان والا مقام می درخشد.

سردار سلامی افزود: سردار همدانی هرگز در این 37 سال لباس جهاد را از تن به در نیاورد و در تمام طول دوران دفاع مقدس سرزمین های غرب و جنوب شاهد حضور پیوسته، شجاعانه، عارفانه و عالمانه این مرد پر افتخار تاریخ اسلام بود.

وی گفت: کمتر در تاریخ اسلام مردی را می یابید که 37 سال پیوسته زره از تن جدا نکرده و به استقبال فداکاری رفته باشد کما این که شمشیر سردار همدانی همیشه از غلاف خارج بود و زره او همیشه پشت نداشت و در برابر هیچ صحنه ای در مقابل دشمن عقب نمی نشست.

وی عنوان کرد: امروز که کاروان امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) و اصحاب با وفای حضرت به کربلا نزدیک می شوند سردار حاج حسین همدانی به این کاروان پیوست تا نشان دهد پیام عاشورا و راه سعادت بشر از مسیر جهاد و شهادت عبور می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز