انتشار ۲۳ مقالهISI توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان همدان در نیمه نخست سال

۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۳۰۸۳۰
انتشار ۲۳ مقالهISI  توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان همدان در نیمه نخست سال
در نیمه نخست سال 1394 اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان موفق به چاپ و ارایه 21 عنوان مقاله آی.اس.آی و 2 عنوان مقاله در مجله های معتبر خارجی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان  در جمع خبرنگاران گفت: 17 عنوان مقاله در مجله های علمی-پژوهشی و آی.اس.سی، 2 عنوان مقاله در مجله های علمی-ترویجی، 2 عنوان مقاله در همایش های بین المللی و 5 عنوان مقاله در همایش های ملی از جمله فعالیت های 6 ماه اول سال 1394  است که توسط اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان انجام یافته است.

سهیل سبحان افزود: در این مدت علاوه بر تسهیلات اعطایی به اعضاء، اتمام 3 عنوان طرح پژوهشی و عقد قرارداد به منظور اجرای 2 عنوان طرح پژوهشی نیز از دیگر فعالیت های باشگاه این واحد دانشگاهی است.

وی بیان داشت: در نیمه نخست سال 1394، نسبت به برگزاری 4 مورد جلسه کمیته جذب استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اقدام و پس از تایید ستاد مرکزی باشگاه، با عضویت 6 نفر از اعضای باشگاه واحد همدان در استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان موافقت شد.

سبحان در خاتمه افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 1379 به طور رسمی فعالیت خود را با هدف شناسایی، جذب و حمایت دانش پژوهان ممتاز استان آغاز کرد و از بدو تأسیس تاکنون بیش از 500 نفر از نخبگان را جذب کرده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز