دبیر ستاد اقامه نماز استان‌:

بیش از ۹۸ درصد نمازخانه‌های ادارات همدان وضعیت مطلوبی دارند

۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۴:۰۷
کد خبر: ۳۳۴۳۵۱
بیش از ۹۸ درصد نمازخانه‌های ادارات همدان وضعیت مطلوبی دارند
حجت الاسلام "سیدمرتضی حسنی حلم" وضعیت بیش از 98 درصد نمازخانه‌های ادارات استان را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان چهارشنبه 6 آبان در اجلاس استانی نماز و کارگزاران اظهار کرد: بیش از 98 درصد نمازخانه‌های ادارات و 60 درصد نمازخانه‌های مدارس استان در وضعیت مطلوبی به سر می‌برند.

وی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های انجام شده در این ستاد ادامه داد: در بخش فرهنگی طرح‌ها و برنامه‌های سفیران صلح با هدف تجلیل از خامین مساجد و احیای نماز صبح و رونق بخشی به آن، گفتمان خانواده با هدف ارتقاء بینش و جایگاه نماز و تاثیر مادران خانواده بر دعوت به نماز، اجرای طرح توجه بازاریان و کسبه به نماز اول وقت، ارسال روحانی به روستاهایی که ائمه جماعت نداشتند و ترویج فرهنگ و معرفت نماز در روستاها صورت گرفته است.

حسنی حلم افزود: همچنین برگزاری شب شعر نماز و حمایت از شاعران نماز، شناسایی بیش از 200 موذن و برپایی همایش موذنی نماز، برگزاری نماز عید فطر با حضور بیش از 50 هزار نفر در مصلای همدان و برگزاری نماز ظهر عاشورا و 12 محرم و در آینده نماز ظهر اربعین از دیگر برنامه‌های فرهنگی این استاد است.

وی طرح طلایه داران نور با حضور 780 نفر ساعت و طرح سلامت معنوی به منظور ارتقا معرفت پرستاران و بهیاران در زمینه نماز را از برنامه‌های آموزشی ستاد اقامه نماز دانست و گفت: عملکرد دستگاه‌ها و ادارات در زمینه نماز و ترویج فرهنگ نماز تحت نظارت قرار گرفته و ارزیابی شده و از دستگاه‌ها و ادارات برتر تجلیل به عمل آمده است.

‌معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان نیز با اشاره به شهادت سردار همدانی، گفت: سردار همدانی جنگ با اسرائیل را از مرزهای ایران دور کرده و اگر او و کمک‌هایش به دولت سوریه نبود، حکومت بشار اسد سقوط می کرد.

"رضا قیاسی" تاکید کرد: مردم همدان در دو ماه گذشته، دو حضور باشکوه را ثبت کردند. یک بار در استقبال بی‌نظیر از رییس جمهور و بار دیگر در تشییع پیکر شهید سردار همدانی و نشان دادند که ملتی همیشه در صحنه و با آگاه و بصیرت هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز