سی و هشتمین دوره مسابقات استانی مفاهیم قرآن در همدان برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۸:۵۷
کد خبر: ۳۳۵۹۵۲
سی و هشتمین دوره مسابقات استانی مفاهیم قرآن در همدان برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمد کاروند از برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم استان در 15 آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم استان خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم استان با شرکت 50 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی، 9 صبح روز جمعه 15 آبان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقه در 25 آذرماه در کرمانشاه انجام می‌شود تصریح کرد: کسانی که در مسابقات استانی رتبه‌های برتر را کسب کنند به مسابقه کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: فراهم‌سازی و اجرای فرهنگ قرآن در جامعه قرآنی موجبات گسترش معارف دینی در بستر این کلام الهی در سطح جوامع و ملل مسلمان می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی مفاهیم قرآن کریم در تاریخ 15 مهرماه در هشت شهرستان‌ همدان برگزار شد.

کاروند بیان کرد: در مرحله شهرستانی بیش از 970 نفر شرکت کرده بودند که برگزیدگان این تعداد به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی در ادامه از برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان همدان با حضور منتخبین سراسر استان از دوم تا پنجم آذر خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه 250 نفر از خواهران و برادران در این دوره از مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت، اظهار کرد: این افراد در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و تواشیح در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده علاوه بر دریافت جوایز ارزنده به مرحله کشوری که 25 آذرماه سال جاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

کاروند با بیان اینکه قرآن سرچشمه بزرگ علوم الهی برای انسان‌ها است گفت: قرآن انسان‌ها را به سوی برنامه تکامل و سعادت الهی رهنمود می‌کند.

وی اضافه کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در مهر ماه برگزار شد و بیش از یک‌هزار نفر در آن از مجموع هشت شهرستان شرکت کرده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز