حضور نمایندگان مجلس در جلسات هیات های ورزشی ضروری است

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۶:۵۰
کد خبر: ۳۴۰۶۷۳
حضور نمایندگان مجلس در جلسات هیات های ورزشی ضروری است
سبزواری گفت: حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ها بسیار مهم و ضروری است چرا که این عزیزان باید در جریان مشکلات ورزش استان قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیات ورزش های همگانی استان در نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان با روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان افزود : در چند سال اخیر هیات های ورزشی استان علارغم مشکلات مالی همواره از تمامی هیاتهای ورزشی در شهرستانها حمایت کرده اند متاسفانه گرچه به دلیل کمبود اعتبارات، کمک ناچیزی به شهرستانها شده اما  در طی سال سعی شده در برنامه های مهم کشوری همچون پیاده روی پخش مستقیم از شبکه سه به صورت مطلوب در شهرستانها برگزار شود و از نهایت توان در این امور استفاده کرده ایم.

 

وی افزود: همواره اعلام کرده ایم که هیاتهای شهرستانی بازوان توانمند ما هستند و حضور مستمر چند سال اخیر در مرتبه برتر و عالی فدراسیون ورزشهای همگانی نتیجه همین اعتماد به هیاتهای شهرستانی است.

 

وی ادامه داد: در بیشتر شهرستانها در طی سال برنامه های چشمگیر و قابل توجه در حوزه ورزشهای همگانی صورت گرفته از که همت شهرستان ها در انجام و پیگیری امور بالاخص تعامل و همدلی خوب با مسئولین شهری و فرمانداری جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس هیات ورزشهای همگانی استان در ادامه افزود: برخی از مصوبات ورزش استان نیاز به پیگیری دارد و بهتر است مانند گذشته نمایندگانی از هیات های ورزشی استان انتخاب و در کنار مدیرکل ورزش و جوانان پیگیر این مصوبات باشند.

 

وی افزود: حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ها بسیار مهم و ضروری است چرا که این عزیزان باید در جریان مشکلات ورزش استان قرار گیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز