طرح نماز یاوران کوچک در مهدهای همدان برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۳:۳۹
کد خبر: ۳۴۷۲۱۰
طرح نماز یاوران کوچک در مهدهای همدان برگزار می شود
حسن کرمی نور از برگزاری طرح نماز یاوران کوچک با همکاری بهزیستی استان طی سال جاری در همدان خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: با توجه به اینکه 120 مهدکودک در همدان وجود دارد ستاد اقامه نماز اقدام به برگزاری نماز یاوران کوچک کرده است.

 

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقای آموزه های دینی و القای روش های کودکانه برای نماز برگزار می شود، افزود: در این طرح به مدیران و مربیان مهدهای کودک آموزش های لازم در خصوص نماز ارائه می شود .

 

وی تصریح کرد: آشنایی مدیران و معلمان با راهکارهای دعوت دانش‌آموزان به نماز، شرکت مدیران و معلمان در نماز در کنار دانش‌آموزان، برقراری پیوند بین مسجد و مدرسه، تقویت رویکرد انجمن‌های اولیا و مربیان درباره نماز، از دیگر اهداف این طرح است.

 

کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان ابراز کرد: طرح نماز یاوران کوچک این فرصت را برای کودکان بیشتر فراهم می‌کند که بصورت جذاب و همراه با تفریح و سرگرمی، با معارف نماز و قرآن آشنا شوند.

 

کرمی نور با بیان اینکه رفتار مربیان به عنوان الگویی برای کودکان است، گفت: سنگر تعلیم و تربیت بسیار حساس است و کسانی که وارد این عرصه شده اند تلاش کنند ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

وی همچنین از اجرای طرح خانواده های بهشتی تحت عنوان گفتمان خانواده ها خبر داد و  بیان داشت: این طرح با هدف آشنایی خانواده ها با شیوه های دعوت فرزندان به نماز برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: بالغ بر 150 نشست با آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان، پاسخگویی به شبهات، آشنایی والدین با شیوه  دعوت فرزندان به نماز در ستاد اقامه نماز برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز