علارغم بارش های اخیر حجم آب سد اکباتان تغییری نکرده است

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۲:۱۲
کد خبر: ۳۴۹۶۱۹
علارغم بارش های اخیر حجم آب سد اکباتان تغییری نکرده است
"مرتضی عزالدین" گفت: با وجود بارش‌های اخیر حجم آب سداکباتان در حال حاضر سه میلیون مترمکعب است و حجم آب سد اکباتان تغییری نکرده است

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه بارش‌ها به صورت برف بوده و هنوز به روان‌آب تبدیل نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر بارش‌ها به صورت برف بوده و هنوز تبدیل به روان‌آب نشده به همین علت ورودی و خروجی سد تغییری نداشته است.

وی افزود: ورودی آب سد اکباتان 900 لیتر در ثانیه و خروجی آن 750 لیتر در ثانیه است و همچنان از شهروندان همدانی می‌خواهیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی در پاسخ به اینکه در ستاد بحران استان عنوان کرده بودید اگر لااقل هفته‌ای یکبار از این نوع بارش‌ها را شاهد باشیم ممکن است سد سرریز شود، گفت: اگر چه بارش‌های برف تا الان مناسب بوده اما وروی آب به سد در فصل بهار صورت می‌گیرد و اگر بارش‌ها به همین روال خوب باشد، در سال آینده سد سرریز کند.

عز‌الدین خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت برودت هوا مصرف آب نسبت به تابستان 20 درصد کاهش داشته اما به علت اینکه آب سد محدود است درخواست داریم مردم با مصرف بهینه شرکت آب منطقه‌ای را در ارائه خدمات یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز