امام جمعه موقت همدان:

فتنه‌گر باید فکر فتنه از سر بیرون کند

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۲:۴۰
کد خبر: ۳۵۵۰۰۸
فتنه‌گر باید فکر فتنه از سر بیرون کند
حجت‌الاسلام محمد جوادی گفت: در سالگرد حماسه 9 دی مردم با تجمع، جواب فتنه را بدهند تا اینکه فتنه‌گر فکر فتنه از سر بیرون کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه حماسه بزرگ 9 دی که در سال 88 انجام شد جوابی بود بر فتنه‌گری فتنه‌گران، اظهار کرد: مردم بعد از بیانات مقام معظم رهبری از خود صبر و شکیبایی نشان دادند تا اینکه زمان فرا رسید و در روز 9 دی جواب محکم و دندان شکن به یاوه‌گویان و فتنه‌گران داده شد.

وی ادامه داد: نه فقط در تهران، بلکه در کشور میلیون‌ها جمعیت فریاد زدند تا اینکه فتنه‌گر در جای خود بنشیند و نشست.

امام جمعه موقت همدان با طرح این سئوال که چرا باید همه ساله در روز 9 دی گردهم آییم، بیان کرد: خداوند در آیه پنجم سوره ابراهیم می‌فرماید؛ «پیامبر! ایام بزرگ الهی را همیشه به یاد داشته باش و به یاد مردم بیاور تا آنها قدر این ایام را بدانند»، پس چه زیباست در سالگرد حماسه 9 دی مردم با تجمع، جواب فتنه را بدهند تا اینکه فتنه‌گر فکر فتنه از سر بیرون کند.

وی با اشاره به اینکه روزهای بزرگی در دین، مانند روز عاشورا، 28 صفر، میلاد پیامبر(ص) و ... وجود دارد که گرامی می‌داریم، افزود: همان گونه که این روزها را گرامی می‌داریم باید روزهای سیاسی و بزرگ مانند 22 بهمن، روز قدس، 12 فروردین، 9 دی و... را نیز یادآوری کنیم تا در خاطر مردم ماندگار شود.

جوادی تاکید کرد: باید با تجمع به فتنه‌گر و فتنه‌جو بگوییم فکر غلط فتنه را از سر بیرون کند؛ زیرا مردم ما همان مردم سال 88 هستند و ایده مردم ایده همان مردم است.

وی با بیان اینکه این مردم از ولایت، دست بر نمی‌دارند، بیان کرد: همه این پیام را دارند «رهبرا! از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن»،

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه راه‌های گوناگونی برای بسته فتنه‌ها وجود دارد، اظهار کرد: بهترین عامل دفع فتنه پیروی از دستورات ولی فقیه است به همان صورتی که در پاسخ پیام ایشان، قیام 9 دی انجام شد.

وی با بیان اینکه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و وحدت را حفظ کنیم، ادامه داد: اگر گوش به فرمان ولی فقیه باشیم امروز که مسئله نفوذ پیش آمده است قطعا راه بر نفوذیان و نفوذ بسته خواهد شد.

امام جمعه موقت همدان در خصوص پیام حماسه 9 دی به خواص بیان کرد: استکبار با چندین واسطه کسانی که سابقه درخشانی در انقلاب و در کنار امام(ره) داشتند را فریب داد و آن حرکت ننگین در روز مقدس عاشورا به وسیله چند مزدور انجام شد.

وی تاکید کرد: اکنون حرکت حماسه 9 دی به خواص این پیام را می‌دهد که برگردید و از فتنه و فتنه‌گر رو برگردانید تا در جامعه، بین مردم و در پیشگاه خداوند جایگاهی داشته باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز