سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان مطرح کرد

مسئولان روابط عمومی‌ بازوان توانمند هیئت‌های ورزشی هستند

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۹:۳۴
کد خبر: ۳۶۶۳۹۶
مسئولان روابط عمومی‌ بازوان توانمند هیئت‌های ورزشی هستند
گفت: مسئولان روابط عمومی‌، بازوان توانمند ادارات و در دستگاه ورزش به طور خاص بازوی توانمند هیئت‌های ورزشی هستند که باید ویژه دیده شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به منظور تقویت اطلاع‌رسانی در حوزه ورزش و هیئت‌های ورزشی استان اقدام به برگزاری نخستین دوره کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی هیئت‌های ورزشی استان کرده است.

دومین جلسه کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی هیئت‌های ورزشی طی دو روز به منظور آشنایی با مفاهیمی چون اصول و ارزش‌های خبری، عناصر خبر، سبک‌های تنظیم خبر، مخاطب‌شناسی و وسایل ارتباط جمعی، مخاطب و رسانه‌ها با حضور مسئولان روابط عمومی‌های هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان در حاشیه برگزاری این کارگاه و در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا در همدان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در عرصه خبرنویسی در ورزش اظهار کرد: با توجه به ضرورت آشنایی روابط عمومی‌ها با آخرین تغییرات در روند خبرنویسی دومین جلسه کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط عمومی هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

حمدالله چاروسایی ارتقای دانش تخصصی و مهارتی دست‌اندرکاران روابط عمومی در هیئت‌ها و ادارات ورزش و جوانان را از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد و گفت: توانمندسازی نیروهای فعال در روابط عمومی‌ها از دیگر اهداف این دوره‌هاست که دستیابی به این مهم با برگزاری کارگاهی دو روزه تا حدودی محقق شده است.

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها بازوان توانمند ادارات و در دستگاه ورزش به طور ویژه بازوی توانمند هیئت‌های ورزشی هستند که باید ویژه دیده شوند.

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان یاد‌آور شد: روابط عمومی هیئت‌های ورزشی به منظور انعکاس اخبار و فعالیت هیئت‌ها باید در بحث اطلاع‌رسانی به خوبی کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای تقویت کیفی نیروی انسانی باید استمرار یابد و بیش از پیش جدی گرفته شود.

چاروسایی با بیان اینکه باید همواره به توانمندسازی نیروهای انسانی از جمله نیروهای فعال در روابط عمومی‌ها توجه ویژه‌ داشته باشیم، تصریح کرد: این اداره‌کل با توجه به پیشرفت ورزش استان و به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به ورزش‌دوستان استان اقدام به برگزاری این دوره‌ کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز