مجمع عمومی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان برگزار شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۰:۵۹
کد خبر: ۳۷۷۲۰۵
مجمع عمومی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان برگزار شد
مجمع عمومی هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان همدان صبح امروز با حضور «زارعی» رئیس فدراسیون، «منعم» مدیرکل ورزش و جوانان استان، «ضمیری کامل» معاونت امور ورزش استان همدان و اعضای مجمع، تنی چند از پیشکسوتان و نماینده گروه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در ابتدای جلسه کرمی رئیس هیات هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان طی سخنانی ضمن خیر مقدم ، از اعضای هیات رییسه وکمیته ها به مناسبت یک سال تلاش وکوشش تقدیر وتشکر به عمل آورد .

سپس گزارش فعالیت یک ساله هیات توسط چشمه قصابانی مسئول روابط عمومی هیات ارایه شد ودر ادامه برنامه های تقویم برنامه سال 95 توسط مسوولین کمیته های آموزش وکوهنوردی ارایه گردید که مورد موافقت اعضای مجمع قرار گرفت .

در این جلسه همچنین روسای هیاتهای شهرستانهای استان همدان و نماینده قهرمانان و ورزشکاران و مربیان و داوران استان فعالیتهای خود را تشریح نموده و انتظارات و معضلات ورزش کوهنوردی استان و کشور را بیان نمودند و در عین حال نسبت به شرایط مالی موجود انتقاداتی را مطرح نمودند و خواستار پیگیری بیشتر مسئولین هیئت از حقوق ورزشکاران و حمایت بیشتر مسئولین فدراسیون شدند.

بعد از جلسه زارعی از سالن اختصاصی سنگ نوردی فرهاد همدان بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز