رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان

حاضرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) راهی سوریه شوم

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۲:۲۵
کد خبر: ۳۸۲۸۹۰
حاضرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع) راهی سوریه شوم
حبیب‌الله موسوی‎بهار با بیان مردم استان همدان افتخار تقدیم 6 شهید مدافع حرم را دارند، افزود: بنده به شخصه برای حضور فیزیکی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) اعلام آمادگی می‎کنم و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز آمادگی حمایت و کمک به رزمندگان جبهه مقاومت را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در یادواره شهدای مدافع حرم که در سالن اجتماعات بیمارستان شهید بهشتی همدان برگزار شد، اظهار کرد: ماموریت و وظیفه امروز پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت با برگزاری یادواره شهدا انتقال حال و هوای سال‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی با بیان مردم استان همدان افتخار تقدیم 6 شهید مدافع حرم را دارند، افزود: بنده به شخصه برای حضور فیزیکی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) اعلام آمادگی می‎کنم و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی نیز آمادگی حمایت و کمک به رزمندگان جبهه مقاومت را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه مردم حضور گسترده‌ای در تعیین سرنوشت خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داشتند، خاطر نشان کرد: مردم با حضور گسترده پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند و اکنون زمان عمل نمایندگان منتخب مردم است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون زمان وفاق ملی و همدلی است، افزود: اکنون پس از برگزاری انتخابات باید اختلافات جزئی کنار گذاشته شود.

موسوی‎بهار با بیان اینکه مردم با انتخاب خود صلاحیت افراد معتدل و میانه‎رو را تایید کردند، اظهار کرد: مردم با انتخاب خود افراد تندرو را کنار زدند زیرا از رفتارهای نابه‌هنجار سیاسی و اقتصادی خسته شده‎اند.

وی بیان کرد: مردم انتظار رفتار قاطعانه از مسئولان برای رفع تبعیض و مبارزه با فساد و تحقق اجرای عدالت را دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز