اعزام ۴۴ کاروان از همدان به عتبات عالیات در ایام نوروز

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۷:۴۶:۱۱
کد خبر: ۳۸۷۲۵۶
اعزام ۴۴ کاروان از همدان به عتبات عالیات در ایام نوروز
محسن ساغرچی گفت: ۴۴ کاروان در ایام نوروز از همدانبه زیارت عتبات عالیات مشرف شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ مدیر حج وزیارت استان با اعلام مطلب فوق افزود: همچون سالیان گذشته در سالجاری هم شاهد افزایش تقاضا و علاقه‌مندی مردم استان ولایتمدار همدان به  تشرف و زیارت عتبات عالیات در تعطیلات نوروزی بودیم.

وی گفت :  زیارت مرقد مطهر سید و سالار شهیدان آرزوی همه مردم استان است و در این ارتباط از 25 اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین ماه نسبت به اعزام علاقه‌مندان به زیارت عتبات عالیات اقدام و 44 کاروان به تعداد یک‌هزار و 600 زائر به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

مدیر حج و زیارت استان همدان با اشاره به اینکه این اعزام‌ها زمینی و هوایی انجام شد، خاطرنشان کرد: مشکلات امنیتی در شهر مقدس سامرا باعث شد که فقط 10 کاروان مجوز حرکت به این منطقه را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: طی هماهنگی با سازمان حج و زیارت در تهران، 10 کاروان فوق‌العاده به سهمیه استان همدان برای تشرف افراد به عتبات عالیات افزوده شده بود که همین امر در اعزام زائران شرایط مناسبی را ایجاد کرد.

ساغرچی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت بیش از 30 دفتر زیارتی در راستای نام‎نویسی افراد به منظور اعزام آنها به زیارت عتبات عالیات تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی با حضور در این دفاتر، عملکرد آنها را مورد ارزیابی و بازرسی قرار می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه عملکرد دفاتر زیارتی در سطح استان همدان مطلوب بوده و تخلفات تقریباً نزدیک به صفر است، خواستار توجه به این امر مهم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز