مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد

کاهش زمان رسیدگی به تخلفات در تعزیرات همدان

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۵:۲۰
کد خبر: ۳۹۰۱۰۴
کاهش زمان رسیدگی به تخلفات در تعزیرات همدان
حسن پور از پیگیری کاهش زمان رسیدگی به تخلفات در استان خبر داد و افزود: تا جایی که امکان دارد سعی خواهیم کرد سرعت رسیدگی به تخلفات را بالا ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به برنامه‌های سال جاری تعزیرات حکومتی اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که اواسط سال گذشته آغاز و امسال نیز پیگیری خواهد شد توجه به بحث پیشگیری از تخلفات است.

وی بیان کرد: با سازمان‌هایی که متولی تهیه و توزیع کالا، نظیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در این زمینه همکاری تنگاتنگی خواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدکننده و توزیع‎کننده ممکن است در حیطه کاری خود تخلفاتی داشته باشند، گفت: قبل از بروز تخلف از سوی این واحدها، آنها را شناسایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم نخست با تذکر لسانی آنها را نسبت به اشتباهات و تخلفات آگاه کنیم.

حسن‌پور با بیان اینکه گلوگاه‌ها و مکان‌هایی که امکان تخلف در آن است را شناسایی خواهیم کرد، افزود: سازمان‌هایی نظیر جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و علوم پزشکی در این زمینه ما را یاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امسال نظارت بر کیفیت مواد غذایی را با بازرسی مستمر از مراکز تولیدکننده مواد غذایی در دستور کار داریم، افزود: از مراکز توزیع، اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها بازدید مستمر خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از پیگیری کاهش زمان رسیدگی به تخلفات در استان خبر داد و افزود: تا جایی که امکان دارد سعی خواهیم کرد سرعت رسیدگی به تخلفات را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل بحث اجرای قطعی آرا است، گفت: زمانی می‎توان موفقیت خود را در این زمینه اعلام کرد که فرد، نسبت به اشتباه خود آگاه شده باشد.

حسن‎پور با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی، تکلیف حمایت از تولیدکننده را در برنامه داریم، تصریح کرد: در این راستا جدی هستیم و در کنار آن نیز نظارت دقیق بر کار تولیدکننده را در برنامه خواهیم داشت.

وی گفت: کالاهای قاچاق بر تولیدات داخلی آسیب جدی وارد می‌کند که در همین راستا ما با قاطعیت با این کالاها برخورد خواهیم کرد.

حسن‌پور با بیان اینکه تا جایی که امکان دارد از ورود کالای قاچاق به استان جلوگیری خواهیم کرد، افزود: ورود قاچاق مواد آرایشی و بهداشتی به کشور نه تنها موجب آسیب به تولیدکنندگان داخلی خواهد شد بلکه از لحاظ سلامتی، آسیب جدی به جامعه وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه نیاز است با سازمان‌های مرتبط نسبت به این موضوع همکاری جدی داشت، گفت: باید راهکارهای مناسب در برخورد با آن ارائه شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: امسال همکاری تنگاتنگی با اداره استاندارد در بحث حمایت از مصرف‎کننده و تولیدکننده داخلی در اهمیت به موضوع استانداردسازی تولید داخلی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بحث آرا و محکومیت‌ها نزدیک به 110 درصد افزایش اجرا داشتیم، گفت: قولی که در این زمینه داده بودیم به نحو احسن اجرایی شد.

حسن‌پور با بیان اینکه در این زمینه نیروی انتظامی همکاری خوبی داشت، افزود: بسیاری از اوقات به جای تشکیل پرونده با تذکر لسانی و حضور قضات در محل تخلف، مشکلات را برطرف کردیم.

وی گفت: مردم همکاری خوبی با سامانه 30009651 دارند و در زمینه شناسایی متخلفان ما را یاری می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز