رئیس هیأت شطرنج همدان

برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج همدان در اردیبهشت ماه

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۱:۵۴
کد خبر: ۳۹۶۸۱۰
برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج همدان در اردیبهشت ماه
احمد علی‌بابایی از برگزاری مسابقات قهرمانی استان خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی استان 9 تا 16 اردیبهشت ماه در محل خانه شطرنج استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیأت شطرنج همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال برگزاری مسابقات در هیأت شطرنج آغاز شده است، اظهار کرد: این هیأت به دنبال برگزاری مسابقات سریع هفتگی، مسابقات قهرمانی استان را برگزار خواهد کرد.

وی در توضیح چگونگی برگزاری مسابقات قهرمانی استان، گفت: مسابقات قهرمانی استان 9 تا 16 اردیبهشت ماه با حضور علاقه‌مندان و ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان در محل خانه شطرنج استان پیگیری می‌شود.

رئیس هیأت شطرنج همدان افزود: این رقابت‌ها رأس ساعت 17 نهم اردیبهشت ماه در 7 یا 9 دور به روش سوئیسی طبق مقررات فدراسیون جهانی شطرنج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زمان بازی برای هر بازیکن در این رقابت‌ها 90 دقیقه برای کل بازی و 30 ثانیه پاداش برای انجام هر حرکت است.

علی‌بابایی خاطرنشان کرد: رده‌بندی شرکت‌کنندگان براساس مجموع امتیازات کسب شده هر بازیکن در پایان مسابقات تعیین خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط حضور در مسابقات گفت: داشتن کارت بیمه ورزشی و عضویت سیستم جامع فدراسیون شطرنج ایران برای شرکت‌کنندگان الزامی است و ورودی برای شرکت کنندگان شهرستان همدان 70 هزار تومان، بانوان، افراد زیر 14 سال و سایر شهرستان‌ها نیز 50 هزار تومان است.

رئیس هیأت شطرنج همدان بیان کرد: علاقه‌مندان و ورزشکاران تا ساعت 20 روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه مهلت دارند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی استان ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: در پایان به نفرات برتر مسابقات، مقام اول ریتینگ زیر 1700 و بدون ریتینگ، مقام اول بانوان و مقام اول بازیکنان شهرستان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

علی‌بابایی با تأکید بر اینکه ورزشکاران فعال در شطرنج استان پیشرفت‌های بسیاری در این رشته داشته‌اند، تصریح کرد: سال گذشته دوره‌های آموزشی با حضور احسان قائم‌مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران را داشتیم که در پیشرفت کیفی و کمی شطرنج استان تأثیر به‌سزایی داشت.

وی اضافه کرد: هیأت شطرنج استان به منظور پیشبرد اهداف خود برنامه‌هایی را در تقویم ورزشی امسال دارد که برگزاری مسابقات یکی از این برنامه‌هاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز