رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان

امروز ثروت دانشگاه‌ها، فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان آن هستند

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۹:۲۳
کد خبر: ۴۰۳۱۰۴
امروز ثروت دانشگاه‌ها، فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان آن هستند
سعید جامه‌بزرگی با بیان اینکه امروز ثروت دانشگاه‌ها،فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان آن هستند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد همدان 612 استاد، 532 کارمند و بیش از 25 هزار دانشجو در سال‌ جاری دارد و در سال‌های گذشته نیز بیش از 90 هزار دانش‌آموخته از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

به‌ گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در نخستین جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی دانشگاه آزاد همدان، اظهار کرد: 49 نمونه اولیه از محصولات در دانشگاه آزاد اسلامی همدان ساخته شده و 9 نمونه که قابلیت فروش دارند، در سامانه آزاد اکسپو ثبت شده است.

وی با اشاره به افزایش رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد همدان، تصریح کرد: در سال گذشته و امسال تعداد زیادی رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ارائه شده و تمامی پروژه‌های دانشجویان در راستای رفع نیازهای کشور است، به‌ طوری‌ که خروجی پروژه‌های دانشجویان کار علمی و اقتصادی دقیق است.

جامه‌بزرگی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایجاد دانشگاه نیاز کشور نیست، افزود: سیستم مدیریت دانشگاه آزاد با انعطاف و پویایی مسیر را به سمت اقتصاد مقاومتی کج کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: مسیر دانشگاه آزاد از آموزش به سمت دانشگاه نسل سوم پیش می‌رود به‌ طوری که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 95 باید بخش زیادی از درآمدهای دانشگاه از منابعی غیر از شهریه تامین شود.

وی با بیان اینکه امروز ثروت دانشگاه‌ها، فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان آن هستند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد همدان 612 استاد، 532 کارمند و بیش از 25 هزار دانشجو در سال‌ جاری دارد و در سال‌های گذشته نیز بیش از 90 هزار دانش‌آموخته از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز