فرماندار تویسرکان

دولت تدبیر و امید خود را خادم ایثارگران می داند

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۳:۰۹
کد خبر: ۴۰۴۰۸۲
دولت تدبیر و امید خود را خادم ایثارگران می داند
مومیوند گفت: دولت تدبیر و امید در تمام سطوح خود را خادم ایثارگران می داند و سر تعظیم در برابر همه آنها و خانواده هایشان فرود می آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار تویسرکان در آیین بزرگداشت روز جانباز در جمع جانبازان و ایثارگران تویسرکان گفت: دولت تدبیر و امید در تمام سطوح خود را خادم ایثارگران می داند و سر تعظیم در برابر همه آنها و خانواده هایشان فرود می آورد.

حبیب مومیوند افزود: امروز در شرایط ناامنی مفرط منطقه، جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات خود را مرهون جانفشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

وی ادامه داد: ادعا نداریم که شرایط خدمت به خانواده های ایثارگران در شرایط مطلوب قرار دارد اما دولت از تمام توان خود برای خدمات رسانی در این بخش استفاده می کند.

مومیوند خاطرنشان کرد: آمادگی برگزاری جلسات مستمر بررسی مشکلات خانواده های ایثارگران با رویکرد انتقادی و با حضور همه ایثارگران شهرستان را داریم.

وی یادآور شد: اکنون در میان همه مسئولان و به ویژه امام جمعه، نماینده و فرماندار شهرستان در راستای توسعه و خدمات رسانی در شهرستان همدای و همگرایی ایجاد شده که باید آن را حفظ کرده و افزایش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز